Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem1: Frua :)

Jeg har nå meldt meg på trening i morgen, jeg ble først mann til å melde meg på aerobic timen. Juhu!

Skal ha to timer i morgen. Blir spennende å se hvor mange treningstimer det blir den uken her?!

Flinke jenta! Skulle øsnke jeg var like motivert som du er! Vektøkningen er heller ikke en motivasjonsfaktor. Jeg har ikke trent regelmessig (les: nesten ingenting) på omtrent ett år. Har gått opp i vekt som aldri før, med unntak av da jeg var gravid. Det er rart, for jeg har ikke gått opp så mye i vekt før eller etter graviditet.

Jeg har også fått nye og usunne matvaner :nei: Sier hver dag, at "i morgen skal jeg begynne. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å spise sunt, men det er ikke så lett, ass!

Men, i morgen! SKAL jeg SYKLE til SATS og trene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ingen treningsmotivasjon lenger.. nå bor svigers så å si her pga svigerbestemor så da får jeg heller ikke brukt trimsykkelen min.. :snurt:

Skrevet

I kveld har jeg vært på steppuls mage/rygg, en helt grei time, kanskje litt småkjedelig. Det nye treningssenteret har ganske kjedelige timer på step, og det er dumt for det har jo vært en av mine favoritter, men aerobicen er bra da :tommel:

Nå er det kveldsmat, en vite hjertegod baguett (dem er veldig veldig gode, blir mett av en, steker to, så har jeg den andre på jobb imorgen) har kvitost, skinke, agurk og paprika på, har en kanne med sunset te, den teen er kjempegod.

Fikk en liten h&m katalog i dag, var en fin kjole den, tulipan kjole, den var rimelig, koster bare femti kroner. Så tror jeg må bestille den ;)

Skrevet

Mitt tårn

Her er mitt skap, tok 3 måneder fra jeg bestilte til jeg fikk det, men nå er det her :hoppe:

Litt usikker på hvilken side på tv`en det skal stå, så lurer på om jeg skal vente med å fylle det opp til jeg har bestemt meg.

Endelig fått frem klesstativet igjen, syns stua ble så "tom" uten det :fnise:

Men liker duften av skyllemiddel.

Gjest hogwash
Skrevet

Synes det skapet var stilig Trulta, dog, skal virkelig ikke påstå å ha peiling på design :ler:

Skrevet

Takk, Hog!

Tror skapet må stå der det står, for på andre siden av tv`en var det jo en stikkontakt, men da er jo plasseringen i orden. Gjenstår bare litt vasking og plassering da.

Jeg skal ikke ha bare 1 kopp i den øverste hyllen.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg skal ikke ha bare 1 kopp i den øverste hyllen.

Hmmm, akkurat der er jeg bittelitt uenig, det fins ikke en tekopp som er for stor :fnise:

Bra start på dagen Trulta?

Skrevet

:vinke:

Innom for å ønske deg en :sol: rik dag. :klemmer:

Skrevet

Takker, vennen :hug:

Har du det bra?

Jeg gleder meg til i kveld.

Her er det faktisk :sol: i dag.

Krysser fingrene for at pappa lager potetball lell om været er bra! Tvi tvi!

Skrevet

Fint vær er ingen unnskyldning for å bli gniten med ballene. Det er tross alt torsdag! :danse:

Men liker duften av skyllemiddel.
Pssst!

-nille har fått skyllemiddel med vaniljesmak til 19,90.

Skrevet

Og torsdag ER jo bailldag!

248012-potetball-200-m-og-r.jpg

:sikle:

Skrevet

Er to feil på det bildet. Kålrabien er ikke ferdigstappet ennå, og det er ikke sirup på komlene.

Lager du ikke raspeballer selv? Det er dritenkelt. Skulle bare ønske at mega kunne solgt ferdigkokt saltkjøtt. Kanskje jeg bare skulle kokt en tiliterspanne, og fryse ned i sø?

Vel, ikke i dag. Tar med kaffekoppen, og sleper meg inn i dusjen, sånn at jeg får gjort noe fornuftig før det er på tide å dra på jobb.

Ha en vidunderlig!

Skrevet

:vinke:

Jeg har det bra, Trulta. :jepp: Det var :sol: i Bergen og i dag. :hoppe:

I morgen skal jeg jobbe, og i overimorgen skal jeg på Grand Prix-fest. :skaal:

Skrevet

Var du på det i fjor også? :) Det var et fint skap trulta! :jepp:

Skrevet

Skapet ditt er så kult!!!

Telle ned til helg sammen senere i dag eller :fnise:

Skrevet

Jeg skal ha Grand prix "fest" hjemme, vi skal lage tapas og sangria. Håper det blir bra, skal kjøpe inn til tapas i kveld, kl ti :sjokkert: det fordi hun ene er ferdig på jobb da.

Jeg er så trøtt i dag, ZzZzZ.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg er så trøtt i dag, ZzZzZ.

There is a cure... :kaffekopp:

Skrevet

Det var såååååå tungt å stå opp i dag. DET skal bli så deilig med helg :Gjesp: Er bortskjemt på fridager nå, ja.

Ny :kaffekopp: så skal jeg i møte :goodbye:

Skrevet

Jeg fikk ros av datamannen på jobb i dag. Han har sagt til meg før at han synes jeg er veldig flink, og i dag kom lederen til meg og sa at han har skrytt VELDIG av meg.. :flau:

Alltid hyggelig å bli satt pris på da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...