Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Trulta.

Beklager jeg trenger meg på, men ønsket bare hilse på deg :blomst:

Er hvist bare vi to som er så spreke at vi klarer holde øynene åpne. :briller:

Jeg er bare så happy over å ha fått uttrykksikonene tilbake igjen. Skjønner ikke hva som skjer, andre gangen de er borte over noen dager. Men er hvist flere som plages med det. :Gjesp:

Ha en fortsatt god natt :)

Kjekt å se deg her, Faithy :hug:

Du trenger deg ikke på.

Jeg har helt glemt av smiletegnsiden nå, jeg hadde en tysk side over smiletegn som jeg brukte før. Knallfestelig smiletegn, de var egentlig ikke lov da.

Jeg tror ikke jeg blir oppe så lenge i kveld.

Herlig med fridag i morgen. LOVE IT!

Appy, det har jeg ikke tenkt over altså.

Kami, jeg kan ikke bestille fra ebay.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg husker den smileyssiden. Hadde den på gamle pc'n. Husker jo seff ikke hva side det var, husker du?

Skrevet (endret)
Kami, jeg kan ikke bestille fra ebay.

Men var den grei? Prøvde å kikke etter en sånn der firkanta i frostet turkistonet glass med metallpumpe, men det var ikke bare bare.

Skal alt på dritern være turkis da? Alt fra tann- til dobørste?

Endret av Kamikatze
Skrevet

Husker ikke siden, men mener jeg har vært på den siden på denne maskinen. Tenke tenke.

Kami, til nå så er håndduken og en liten skål som jeg har et armbånd og 3 klemmer turkise. Så ikke alt.

Skrevet

I know c010.gif

Jeg lurer på om jeg skal ta kvelden snart. Lese videre i peppekakehuset mitt. Boken heter faktisk "Pepperkakehuset"

Skrevet

Så koselig :nigo: Ja, jeg tror og jeg skal ta kvelden riktig så snart :) Lese i Snømannen, første boka i serien som jeg faktisk har fått frysninger nedover ryggen av.

Skrevet

Pepperkakehuset er faktisk ei krimbok :fnise:

Jo Nesbø du leser da?! Liker du dem?

Sove godt :natti:

Skrevet

Ja, det er J N. Liker dem kjempegodt. Har lest andre bøker innimellom, men gleder meg alltid til å starte på hans bøker. Nå begynte KG å gå tregt hos meg, så jeg tar hintet. :ler::natti: Sov godt!

Skrevet

:klem1: Frua :)

Jeg har nå meldt meg på trening i morgen, jeg ble først mann til å melde meg på aerobic timen. Juhu!

Skal ha to timer i morgen. Blir spennende å se hvor mange treningstimer det blir den uken her?!

Skrevet

Trulta er ivig på trening, det er bra :)

Skrevet

Jeg har laget en tråd under mat og drikke - handler om tapas retter!

Så alle som har en god rett eller tre, knallbra hvis dere skriver dem der :tommel:

På forhånd :helen:

Skrevet

Lykke til med Molde i dag Trulta :klemmer:

Gikk ikke i dag heller, og neste gang kommer LSK hit :redd:

Lykke til i morgen, Ulva!

Trulta er ivig på trening, det er bra :)

:jepp: Hvertfall på zumba. Har du prøvd det? Det er kjempemorsomt.

Veldig fengende musikk og herlige bevegelser.

Det har heldigvis blitt litt lettere å få plass på timene nå, enn det det var med en gang. Da ble timene full på ti minutter.

Skrevet

Har kun hørt om Zumba, aldri sett en time som heter det på mitt treningssenter. Nå begynner folk å ta sommerferie kanskje? Derfor så få?

Skrevet

Skapet mitt har nå kommet :danser::hoppe::nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...