*appifany* Skrevet 14. mai 2010 #2421 Skrevet 14. mai 2010 God morgen, Trulta! Jeg har ingen å telle ned med sammens med i dag.
trulta_ Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2423 Skrevet 14. mai 2010 Feriedag Jeg kan teller ned sammen med deg, Appy! 3,5 timer igjen til det er langhelg på deg!! Det er ikke lenge. Jeg vasket klær i dag, holder på å vaske oppvaskmaskinen nå faktisk. Spent på om jeg ser forskjell på den. Tenkte jeg skulle gå ut med litt papir og plast nå. Så støvsuge og vaske litt. Så etterpå skal jeg noe jeg syns er veldig kjedelig, se på gardiner. Det frister meg veldig å bare ta det første og beste jeg finner. Tenkte jeg skulle finne gardiner først, så ta malingen etterpå. Men må sjekke kontoen først. Se om den er enig. Har også veldig lyst til å kjøpe 2 stoler til, småe klappstoler til verandaen, en blomsterkrukke og blomster. SLik at det blir litt fint der.
*appifany* Skrevet 14. mai 2010 #2424 Skrevet 14. mai 2010 Det er så koselig å ha det fint rundt seg på verandaen Man må ikke undervurdere den, det er jo tross alt en "forlengelse" av leiligheten. Jeg overlevde jobb uten å telle ned, å grunnen til det var nemlig at på mitt team var vi kun 2!!! stk på jobb, og vi jobbet så det sang av oss! Eller noe. Nå er jeg hvertfall glad for at det er helg!
trulta_ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #2425 Skrevet 15. mai 2010 Må bare nevne en kjempemorsom og søt tråd her på kg. Den bør leses, tipper at dere får ett smil om munnen. Den ligger under barn og familie, tråden "Pinlige ting barn sier og gjør"
pusla Skrevet 16. mai 2010 #2426 Skrevet 16. mai 2010 Håper du koser deg med langhelga Skal sjekke ut dne tråden på barn&familie nå!
trulta_ Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2428 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Men jeg er god til å telle ned i ukedagene I dag er det kamp Pokker jeg må føne håret snart! Bare halvanna time igjen jo. Endret 16. mai 2010 av trulta_
trulta_ Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2429 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har blitt inspirert av andre, så her er min positive liste: * Molde vant i dag * Første kamp uten jakke * Spiste god pizza til middag/kvelds * Verandaen min har blitt så fin nå. Har 2 planter der nå. * Jeg fikk til slutt til å flytte bordet mitt selv. STOLT! Og det helt uten hjelp. Det er nå teppe under bordet, og det var vanskelig å flytte bordet uten at teppet krøllet seg. Og jeg liker ikke bulker.
*appifany* Skrevet 17. mai 2010 #2432 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen! Med på å telle ned til helg eller?
The Kitten Skrevet 18. mai 2010 #2433 Skrevet 18. mai 2010 Jeg håper du hadde en fantastisk bra dag i går. Står det bra til med deg?
Bahia Skrevet 18. mai 2010 #2435 Skrevet 18. mai 2010 Hei Trulta Håper alt står bra til Bra du har fått en fin veranda Når jeg får neste lønning skal jeg ordne opp litt utenfor jeg også
trulta_ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2436 Skrevet 18. mai 2010 Håper du koser deg med langhelga Skal sjekke ut dne tråden på barn&familie nå! Syns du tråden var morsom?? GRATULERE MED DAGEN Takker, hadde du en fin dag i går? Jeg var bare i sentrum å kikket på borgertodet, så en tur på restaurant etterpå. Ha en kjempedeilig søttendes, trulta_ ! Hvor er du resten av året, Kami?? Jeg håper du hadde en fantastisk bra dag i går. Står det bra til med deg? Greit her. Har vært på 2 treningstimer i dag, kjente at jeg har ei leggkrampe på vei her, men det slo ikke ut. Spørs om den kommer i natt da. Jeg var først på zumba og så på aerobic. Hvordan går det på pilates? Har du prøvd corepuls? Trulta!! Ja Hei Trulta Håper alt står bra til Bra du har fått en fin veranda Når jeg får neste lønning skal jeg ordne opp litt utenfor jeg også Åååh Bahia Jeg har savnet deg! Godt å ha deg tilbake igjen. Jeg fikk også opp to bilder i helga, og teppe. Syns jeg gjorde ett kupp på bildene, det var halv pris på dem
Kamikatze Skrevet 19. mai 2010 #2438 Skrevet 19. mai 2010 Hvor er du resten av året, Kami??Da driver jeg og jobber meg ihjel, trulta_
trulta_ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2439 Skrevet 19. mai 2010 Da driver jeg og jobber meg ihjel, trulta_ Fysja, det er ikke bra. Viktig å bare jobbe 37,5 timer i uken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå