Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen, trulta!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen Trulta! Håper du har en fantastisk fin dag! :klem:

Skrevet

Hvordan var dagen din, trulta? :nigo: Vet ikke om jeg kommer meg på jobb i morgen for å drikke :kaffekopp: med deg.

Skrevet

Tusen takk, jenter :hug:

Hadde en kjempefin kveld i går, jeg hadde invitert mine 2 beste venniner.

Fikk akkurat det jeg ønsket meg, øreringer fra snø med krystraller/stener på (nydelige), lilla lys, en fin vennemagnet til å henge på kjøleskapet og en te boks.

Jeg som hadde ønsket meg øredobbene og teboksen, så snille dem er med meg :nigo: I :hjerte: dem!

Jeg serverte melon og spekeskinke til forrett, den var kanskje litt tam.

Hadde kjøpt ei musserende vin (og ble spurt om leg da også :sjokkert: jeg ser da vel ikke så ung ut) men den var stygg. Bortkastet penger.

Vårruller til hovedrett, dem var grei, men har smakt dem bedre. Det var litt kjedelig da.

Panacotta til dessert, den tror jeg at dem likte godt.

I dag kommer familien :)

Skrevet

Det hørtes kjempehyggelig ut! Så snille venninner du har! :jepp:

Skrevet

:Nikke:

I know!

Det var kjekt med familieselskap i dag. Mamma hadde med seg 2 veldig gode kaker, jeg skal ta med meg ostekaken på jobb i morgen. Resten av den da, men det er neste 3/4 igjen av den, en god gul ostekake.

Men det blir mye oppvask :fnise:

Skrevet

:vinke:

Så snille vennene dine er som gir deg akkurat det du har ønsket deg. :jepp:

Jeg har glad for at du hadde en fin bursdag. :)

Snille moren din som hadde med kaker til deg. :hoppe:

Angående oppvask: Vi her i huset har lenge trodd at oppvaskemaskinen holdt på å bli ødelagt, for det samlet seg alltid masse vann i den etter at den var ferdig. Mine foreldre var klare til å invistere i en nye en, så viste det seg at det bare var å rengjøre den. :fnise:

Jeg viser alltid leg uoppfordet på vinmonopolet. Man skal gjøre det hvis man er under 23 år. I tillegg så kan jeg se yngre ut enn jeg er også. Kommer an på hva jeg går med, hvordan jeg har sminket meg osv.

Måtte inn på facebook og se bilder av deg. Du ser ikke så ung ut at du burde behøve å vise leg, synes jeg. Hvis det skjer igjen får du trøste deg med at de som har et ungt utseende visstnok lever lenger. :opplyser:

Skrevet

Heia

Brukte dere sånn tablett til å vaske selve oppvaskmaskina?

:ler: nei, jeg ser ikke ut som en 17 åring.

Jeg har akkurat tatt testen, er du klar for våren?

Ble litt skuffet:

Mest glad i vinteren

Du skulle gjerne sett at snøen og kulda ble her litt til, og du kan ikke tenke deg noe koseligere enn det første snøfallet. Kanskje bestille sommerferie til Svalbard?

Ditt resultat: 0/9.

Men jeg syns julemat er bedre enn reker.

Og det er mer sannsynlig at jeg kjøper meg ullsokker enn bikini, jeg har jo så mange bikinier.

Skrevet
:ler: Den testen må jeg også ta!
Skrevet

Jeg ble også mest glad i vinteren. Men det stemmer absolutt ikke! Det var en dårlig test! :sur:

Skrevet

Vi har kjøpt sånn maskinrens til oppvaskmaskinen. Det fungerer helt greit tror jeg, hadde nettopp en sånn sjekk over maskina og det var ikke mye som satt fast noen plass. :)

Skrevet

Hvor ofte skal en sjekke sånt egentlig?

Skrevet

Aner ikke, tror det holder å sjekke når du tror den holder på å bli ødelagt. :opplyser:

Skrevet

Okay.

Det er :sol: her nå :) Snøen på bilen min er borte :)

Skrevet

Enig med, Kitten. Tør forresten ikke bruke :enig: lengre :fnise:

Skrevet

Hvorfor tør du ikke bruke :enig: ? :klø:

Skrevet

For den jokker liksom.... :sjenert:

Skrevet (endret)

:klø: Hvordan i alle dager har du klart å tolke det slik? :klø:

Endret av The Kitten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...