trulta_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 4. desember 2009 For en skjønn kjæreste du har!! **** Nå har jeg signert kjøpskontrakten og pratet med bankmannen. Så nå har jeg lunsj. I dag er det brødskive med leverpostei og majones. Gosh det er virklig spennende. Tenkte å kikke på bloggen til Regine Stokke, men det tar tid og komme inn dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #202 Del Skrevet 4. desember 2009 Er Acer den beste eller hva?? Det var en grunn til at jeg ville ha det, og det er fordi at der jeg kjøpe den, så har dem Acer verksted. Og den forhandler selger mest acer pc. Håper den er bra. Er dere fornøyd med deres Acer? Jeg har 2 stk Acer og er kjempefornøyd Den ene har klikket nå da, men den har vart i 2,5 år uten at jeg har formaterert og ryddet opp i den i det hele tatt. Må sende inn på reperasjon så jeg får ut bildene mine Nå har jeg signert kjøpskontrakten og pratet med bankmannen. Så nå har jeg lunsj. I dag er det brødskive med leverpostei og majones. Gosh det er virklig spennende. Tenkte å kikke på bloggen til Regine Stokke, men det tar tid og komme inn dit. Å, så spennende da trulta. Uff, syns det er så trist at hun døde. Hun var utrolig modig og tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 4. desember 2009 Så nå har jeg signert. Ikke signert lånet ennå da. Det blir ikke før januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. desember 2009 #204 Del Skrevet 4. desember 2009 noen som vil signere på mitt lån og?? deler gjerne ut!! HAR SÅNN CA 1.2 MILL ...!! ingen ?? nei nei daså.. jeg har fått mobil smykke 2 kjøleskap magneter og en søt nøkkelring med lys i kalenderen min fra daniel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #205 Del Skrevet 4. desember 2009 Takk for tilbudet om å signere for deg, NoAngel. Men ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 4. desember 2009 noen som vil signere på mitt lån og?? deler gjerne ut!! HAR SÅNN CA 1.2 MILL ...!! ingen ?? nei nei daså.. jeg har fått mobil smykke 2 kjøleskap magneter og en søt nøkkelring med lys i kalenderen min fra daniel :D Da har du mer enn meg, mitt lån blir på 1.1. Så søt din Daniel er Takk for tilbudet om å signere for deg, NoAngel. Men ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #207 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå har jeg vasket og tørket støv Jeg kjenner meg litt løsemiddelskadet for øyeblikket Jeg har til og med kjøpt julestjerner (blomsten) og satt opp noen nisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #208 Del Skrevet 4. desember 2009 Du er flink, Bahia. Som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #209 Del Skrevet 4. desember 2009 Så nå er halve leiligheten ren og julepyntet, mens den andre halvdelen ser lettere bombet ut Må ha en liten pause også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #210 Del Skrevet 4. desember 2009 Vil du ha en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 4. desember 2009 #211 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du pepperkaker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #212 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har dessverre ikke pepperkaker i dag, så sender med en istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #213 Del Skrevet 4. desember 2009 For en skjønn kjæreste du har!! **** Nå har jeg signert kjøpskontrakten og pratet med bankmannen. Så nå har jeg lunsj. I dag er det brødskive med leverpostei og majones. Gosh det er virklig spennende. Tenkte å kikke på bloggen til Regine Stokke, men det tar tid og komme inn dit. Kjøpe leilighet Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #214 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hun har kjøpt. Nå venter vi på invitasjon til innflyttingsfest. Endret 4. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #215 Del Skrevet 4. desember 2009 Hun har kjøpt. Nå venter vi på invitasjon til innflyttingsfest. Så tøft. Gratulerer trulta!!!! Fest ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #216 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjøpe leilighet Trulta? Jepp, signert kjøpekontrakten i dag. Tror du jeg ble lurt? Hun har kjøpt. Nå venter vi på invitasjon til innflyttingsfest. Valentineparty?? Så tøft. Gratulerer trulta!!!! Fest ja... Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #218 Del Skrevet 4. desember 2009 Valentinsparty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #219 Del Skrevet 4. desember 2009 Jepp, signert kjøpekontrakten i dag. Tror du jeg ble lurt? Valentineparty?? Tuuusen takk Nei, hvorfor skulle du bli lurt. Håper virkelig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 #220 Del Skrevet 4. desember 2009 I så fall kan jeg komme og :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå