*appifany* Skrevet 10. april 2010 #2161 Skrevet 10. april 2010 En kollega av meg er i Molde i helga og er dommer på et svømmestevne
trulta_ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #2162 Skrevet 10. april 2010 På Moldebadet?? Molde sitt første badeland åpnet i dag. Juhu Jeg er ikke der, men en gang skal jeg dit, men i dag er det sikkert massevis med folk.
*appifany* Skrevet 10. april 2010 #2163 Skrevet 10. april 2010 Vettu, det aner jeg ikke. Vet at det skulle åpne i dag, men tror ikke det er der de konkurrerer? Er det vel?
The Kitten Skrevet 11. april 2010 #2164 Skrevet 11. april 2010 Jeg fikk masse bøker av min bestemor. Tause Jo av T. Jefferson Parker. Skredderen i Panama av John Le Carre Den demokratiske terroristen av Jan Guillou Et skrik i natten av Mary HIggins Clark Dødens time av Lisa Gardner Men inni meg skriker jeg av Elizabeth Flock Kappløp med dlden av Julie Garwood Blodig begjær av Linda Howard Advokat Antonelli av D.W. Buffa Mordene i Gorkijparken av Martin Cruz Smith Kidnappet av Christiane Heggan Lysets nøkkel av Nora Roberts Djevelens fjør av Minette Walters Kanalmorderen av Nikki French Har du lest noen av disse?
trulta_ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2165 Skrevet 11. april 2010 Jeg har lest disse to: Et skrik i natten av Mary HIggins Clark,Advokat Antonelli av D.W. Buffa. Mary H.C er min favorittforfatter. *** I dag har jeg vært på loppemarked, der var det mye rart gitt. Tomme vinflasker :klø: og flere ødelagte ting Jeg kjøpte ingenting. Etterpå spiste jeg pinnekjøtt herlig herlig! Pappa har lagt om til sommerdekk for meg Snille pappaen min. Jeg har fått/tatt ett par ting med mamma Jeg gikk lov da. Mamma har sydd en "tarm" til å ha plastposer i til meg. Fikk ei fin lykt med mamma. Litt usikker på hvor jeg skal ha den, men lekker er den.
VirreVapp Skrevet 11. april 2010 #2166 Skrevet 11. april 2010 J Mary H.C er min favorittforfatter. *** Åh, hun skriver kjempespennede bøker!! Nå holder jeg på med Jan Mehlum sine bøker om Svend Foyn, også veldig bra
trulta_ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2167 Skrevet 11. april 2010 Hei Virre! Er det mange bøker om Svend Foyd? Jeg tror jeg har lest to, den siste var "Det ingen vet" men hovedpersonen var ganske kjent for meg, så jeg er ganske sikker på at jeg har lest en til.
VirreVapp Skrevet 11. april 2010 #2168 Skrevet 11. april 2010 Hei Trulta Tror det er endel bøker ja, vet ikke sikkert hvor mange.. Har lest de tre første bøkene nå, og de er fra slutten av 90-tallet. Synes i alle fall de er kjempemorsomme. Han er litt av en karakter lissom
The Kitten Skrevet 11. april 2010 #2169 Skrevet 11. april 2010 Nå gleder jeg meg til å lese "Et skrik i natten" . Så snill pappaen din er som legger om til sommerdekk for deg.
trulta_ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2170 Skrevet 11. april 2010 * Gylne tider – kriminalroman (1996) * Kalde hender – kriminalroman (1998) * Det annet kinn – kriminalroman (1999) * En rettferdig dom – kriminalroman (2000) * En nødvendig død – kriminalroman (2002) * Den siste dansen – kriminalroman (2003) * Din eneste venn – kriminalroman (2005) * For Guds skyld – kriminalroman (2007) * Det ingen vet – kriminalroman (2008) * Madrugada – kriminalroman (2009) Bøker skrevet av Jan Mehlum. Kitten, du bør lese mange bøker av Mary Higgins Clark.
*appifany* Skrevet 13. april 2010 #2177 Skrevet 13. april 2010 Har ikke sett et innlegg fra henne på et par dager?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå