The Kitten Skrevet 7. april 2010 #2121 Skrevet 7. april 2010 Flueline var et fint navn. Hvor lenge hadde du den?
trulta_ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2123 Skrevet 7. april 2010 Jeg saa sommerfugl paa loerdag. Vi maa ha et navn paa "f" for fluen til Trulta. Freddy Flint Frode Fredrik Hva sier du? Jeg er usikker på kjønn, men tror kanskje det er ei jente. Jeg hadde ei flue da jeg var lita som jeg kalte for Flueline Minner meg nesten om pusen min. Jeg har ikke sett flua mi på noen minutter nå.
Faithy Skrevet 7. april 2010 #2124 Skrevet 7. april 2010 Takk takk for den flotte velkomsten du ga meg i Mia si dagbok. Kjempehyggelig. Var så sent nå, vi får snakkes senere. :søvn:
trulta_ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2125 Skrevet 7. april 2010 Jeg er glad når det kommer nye folk innom, det er kjekt, håper du liker å **** Jeg har nesten helt glemt å fortelle dere hvordan det gikk i dag på trening. Det var en steppuls time, timen var ok. Kanskje litt kjedelig, enkle steg. Og masse folk!! Men savner dem to jeg brukte å stå sammen med på det gamle treningssenteret. Og jeg har mål i kveld, skal melde meg og ei vennine på zumba på fredag. Det er mulig å melde seg på fra midnatt. 11 minutter igjen!! Blir spennende å se om vi begge får plass. *** Pappa har ikke svart på meldingen som jeg sendte til han, minte han på om han huske hva han hadde lovet å lage på søndag!! Jeg ønsket meg ribbe, tror det var pinnekjøtt jeg ville ha. Det er jo min favoritt og om han kanskje ville bytte dekk til meg på søndag *blinke blinke*
Gjest Cupcakes Skrevet 8. april 2010 #2126 Skrevet 8. april 2010 å, her må vi pgså bytte dekk til helgen, men det kan samboer gjøre..har faktisk aldri skiftet dekk jeg.. også må vi vaske bilene, bkæh, det er kjedelig, selvom jeg igrunn aldri har vsaket bilen min selv heller.. hmm... har du sovet godt i natt da?? nå må jeg på jobb.
trulta_ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2127 Skrevet 8. april 2010 Så godt det ikke bare er meg, Cupcakes! Jeg har heller aldri byttet dekk, men har støvsuget og vasket bilen inni, og kanskje spylt bil utvendig. Her har det kommet ett firma nå som vasker bilen inni og utenpå nå, veldig snerte. Men jeg har ikke benyttet meg av det ennå. Sov ikke så godt i natt heller, det er sykt tungt å stå opp for tiden. Kanskje det blir bedre i natt. Må håpe på det!
*appifany* Skrevet 8. april 2010 #2128 Skrevet 8. april 2010 God morgen trulta! og Her i nord kan vi nok ikke bytte dekk før i mai
trulta_ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2129 Skrevet 8. april 2010 Pappa bytter dekk han vettu :) Jeg lurer på om jeg skal ringe han. Jeg fikk plass på zumba på fredag
trulta_ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2132 Skrevet 8. april 2010 Jeg skal også i kveld, step i kveld, men det er litt styrke på slutten. Jeg syns det skulle ha vært en ren step time jeg, hvorfor skal dem ha med styrke i alle timene *oppgitt*
trulta_ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2133 Skrevet 8. april 2010 Jeg skal også i kveld, step i kveld, men det er litt styrke på slutten. Jeg syns det skulle ha vært en ren step time jeg, hvorfor skal dem ha med styrke i alle timene *oppgitt*
*appifany* Skrevet 8. april 2010 #2134 Skrevet 8. april 2010 Jeg fikk ny yogamatte i bursdagsgave Og den skulle jeg egentlig teste ut i dag, men er invitert i bursdag, så da går ikke det.
trulta_ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2135 Skrevet 8. april 2010 Ta med deg yogamatten i selskap Har du hatt bursdag nå nettopp??
trulta_ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2137 Skrevet 8. april 2010 Er det ikke i dag Kristian har bursdag?
*appifany* Skrevet 8. april 2010 #2140 Skrevet 8. april 2010 K82 vil ikke si når han har bursdag han... men har resonert meg frem i dagboken hans at det er et sted mellom den 7-9 april.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå