trulta_ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2101 Skrevet 6. april 2010 Jeg har mamma sin jeg, mamma er eier og jeg bruker. Smart
*appifany* Skrevet 6. april 2010 #2102 Skrevet 6. april 2010 Ja, det er smart. Helt til du på en måte er gammel nok til å tjene opp din egen bonus på bil.
trulta_ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2106 Skrevet 7. april 2010 Nedtelling i morgen, trulta?? Så bra du er med i morgen Men jeg må jobbe litt i morgen også, må bli ferdig med ei lønn. Har ikke fått den godkjent ennå og det er jeg sur for, og den bør bli fort ferdig, for lønna skal utbetalest på fredag. Tidsfrist!! Det går bra så lenge det ikke oppstår dataproblem. Jeg har fri til mandag kveld nå Heldige du!
*appifany* Skrevet 7. april 2010 #2107 Skrevet 7. april 2010 Ja, blir nok en hektisk dag i morgen. Er alltid hektisk når man har vært vekke fra jobb lenge....
The Kitten Skrevet 7. april 2010 #2111 Skrevet 7. april 2010 : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : Jeg fant den.
*appifany* Skrevet 7. april 2010 #2112 Skrevet 7. april 2010 Spør meg, er av en eller annen grunn plutselig blitt guru på PC
The Kitten Skrevet 7. april 2010 #2113 Skrevet 7. april 2010 Du er en og veldig smart. Naa skal jeg teste hva jeg faar paa de andre tastene: ! @ # $ % ^ & * ( ) - _ = + " : { < > ?
trulta_ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2115 Skrevet 7. april 2010 Appy er flink med PC. Jeg har faktisk ei flue surrende inne her.
The Kitten Skrevet 7. april 2010 #2117 Skrevet 7. april 2010 Takk Piffy! Har du faatt deg kjaeledyr, Trulta? Hva skal den hete?
trulta_ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2118 Skrevet 7. april 2010 :rødme: Flue Det var litt tidlig? Faktisk så opplevde jeg ett vårtegn i natt. Vårtegnet: Dynesnuing. pluss at jeg kastet ullteppet ganske tidlig på kvelden. Takk Piffy! Har du faatt deg kjaeledyr, Trulta? Hva skal den hete? Forslag mottas med takk
The Kitten Skrevet 7. april 2010 #2119 Skrevet 7. april 2010 Jeg saa sommerfugl paa loerdag. Vi maa ha et navn paa "f" for fluen til Trulta. Freddy Flint Frode Fredrik Hva sier du?
mia83 Skrevet 7. april 2010 #2120 Skrevet 7. april 2010 Jeg hadde ei flue da jeg var lita som jeg kalte for Flueline
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå