trulta_ Skrevet 1. april 2010 Forfatter #2082 Skrevet 1. april 2010 Hvordan gikk shoppingen? Shoppingen gikk veldig bra. Jeg har kjøpt meg en fleecejakke, sånn tynn en. Den var på salg, kostet bare 200 kr og er kjempegod. Det var jaen paul av merke, og kostet normalt 700 kroner. Kjøpte en lav, rund, lilla vase på kremmerhuset. 2 små smijernting til å ha lys nedi. En mørkeblå tunika Kasseroller Får penger til bursdagen min, så dette er gave fra bestemor. En liten lilla telysestake Ei flaske vin (JEG BLE SPURT OM LEG PÅ POLET I går hentet jeg tupperwarene mine, kjøpte noen søte og kule kubokser, litt usikker på om jeg egentlig trenger dem, men dem var søte.
pusla Skrevet 1. april 2010 #2083 Skrevet 1. april 2010 Gøy med shopping da, hørtes ut som en utbytterik shoppingtur det der Tupperware har lett for å være sånn at man ser så mange behov der og da, men når man får dem og det havner i skapene, så er det ikke alt som kommer ut så ofte, nei. Men jeg har noen tw-ting jeg har glede av også, særlig to store salatboller og noen av oppbevaringsboksene. Kos deg med påskedagene
mia83 Skrevet 4. april 2010 #2086 Skrevet 4. april 2010 Shopping er gøy! Jeg har lyst på silikon-bakepenselen til Tupperware. Jeg skal visst på dildoparty også hørte jeg.. Men jeg har seinvakt da jeg ble invitert, så det må bli en annen gang.
trulta_ Skrevet 4. april 2010 Forfatter #2087 Skrevet 4. april 2010 En annen type plastikkparty Jeg må vaske koppene snart. Liker ikke at det flyter på benken.
mia83 Skrevet 4. april 2010 #2088 Skrevet 4. april 2010 En annen type plastikkparty Jeg må vaske koppene snart. Liker ikke at det flyter på benken. Det liker ikke jeg heller. Blir så fort rotete på kjøkkenet.. best å ta det med en gang. Har du oppvaskmaskin i den nye leiligheten? Jeg tror jeg skal kjøpe meg en vibrerende badeand på dildopartyet, og kanskje en massasjeolje om jeg finner en som lukter godt. Var visst en som skulle lukte vanilje, men jeg må lukte på den først før jeg evt kjøper. Har en massasjeolje fra før av som lukter kjempegodt! bruker den når han masserer skuldrene mine, og det er kjempedeilig!!
trulta_ Skrevet 5. april 2010 Forfatter #2089 Skrevet 5. april 2010 Jepp, jeg har oppvaskmaskin ja. Veldig greit å ha det, men må jo vaske litt for hånd. MOLDE VANT
mia83 Skrevet 6. april 2010 #2090 Skrevet 6. april 2010 Jepp, jeg har oppvaskmaskin ja. Veldig greit å ha det, men må jo vaske litt for hånd. MOLDE VANT Gratulerer med seier!
*appifany* Skrevet 6. april 2010 #2091 Skrevet 6. april 2010 Trulta! Kommer på jobb på torsdag, da har jeg 15 timer igjen til helg
trulta_ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2093 Skrevet 6. april 2010 Mia! Jeg har nå 22,5 timer igjen til helg. Jeg skal prøve å melde meg og ei vennine på zumba på fredag, timene blir full med en gang, så jeg skal få brukernavnet og passordet hennes, så skal jeg melde oss på. I morgen skal jeg på trening helt alene, SKUMMELT. Jeg er vant til å småsnakke med folk jeg ikke kjenner mens jeg venter, men det ser ikke ut som dem gjør det der. Hmm... Ny type trening for meg også, timen har blitt full nå, så kanskje den er morsom. Jeg skal trene steppuls mage/rygg. Halvtime step og en halvtime styrke.
mia83 Skrevet 6. april 2010 #2094 Skrevet 6. april 2010 Mia! Jeg har nå 22,5 timer igjen til helg. Jeg skal prøve å melde meg og ei vennine på zumba på fredag, timene blir full med en gang, så jeg skal få brukernavnet og passordet hennes, så skal jeg melde oss på. I morgen skal jeg på trening helt alene, SKUMMELT. Jeg er vant til å småsnakke med folk jeg ikke kjenner mens jeg venter, men det ser ikke ut som dem gjør det der. Hmm... Ny type trening for meg også, timen har blitt full nå, så kanskje den er morsom. Jeg skal trene steppuls mage/rygg. Halvtime step og en halvtime styrke. Det blir spennende! Pleier du som regel å trene sammen med ei venninne? Zumba høres morsomt ut
trulta_ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2095 Skrevet 6. april 2010 Jepp, de gangene jeg har vært på dette treningssenteret her har jeg vært sammen med ei vennine, men nå skal hun har to senvakter, så da skal jeg trene alene. Det er veldig greit å trene sammen med noen også, greit å få sitte på til trening og ha noen å snakke med før og etter trening.
*appifany* Skrevet 6. april 2010 #2096 Skrevet 6. april 2010 Jeg liker både å trene med og uten venninner. Kanskje mest med, for den sosiale biten som du nevner. Litt før og litt etter trening og slikt. Ene venninna mi har barn og hele pakka, så eneste gangen vi får skikkelig prata sammen er før og etter trening
trulta_ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2098 Skrevet 6. april 2010 Men hun liker å dra litt tidlig da Jeg ble hentet fem over halv, timen begynner hel, og det tar under fem minutter å kjøre dit, men vi skal jo komme litt før også da. Men skal ikke klage når jeg får sitte på.
mia83 Skrevet 6. april 2010 #2099 Skrevet 6. april 2010 Men hun liker å dra litt tidlig da Jeg ble hentet fem over halv, timen begynner hel, og det tar under fem minutter å kjøre dit, men vi skal jo komme litt før også da. Men skal ikke klage når jeg får sitte på. Nei det er jo kjekt å få sitte på. Har du bil?
*appifany* Skrevet 6. april 2010 #2100 Skrevet 6. april 2010 Jeg og hun andre treningsvenninna mi deler på å kjøre da vi bor 5 meter unna hverandre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå