Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

God helg og god påske!! :) Dere som er så heldige å ha påskeferie! :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjernen min kortsluttet i dag:

Så en reklameplakat for lotto på et kjøpesenter mens jeg var med en venninne. PÅSKEAFTEN KAN DU VINNE 20 MILLIONER I LOTTO

Tenkte da at lottotrekningen alltid er om lørdagen. SÅ sier da så "klok" "er påskeaften en lørdag i år?" :flau:

Skrevet

:fnise:

Jeg mistet min trødløse mus i gulvet, nå er den rar. Scrollingen virker ikke, og knappen er ekkel :(

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny pc mus i dag, mistet den gamle i gulvet en del ganger, og da virket den ikke så godt mer. Hmm snodig det der.

Kjøpt meg også en blomst på blomsterbutikken, eller plante da. Jeg har drept en :sjokkert: Lurer på om jeg vatnet den for mye :klø:

Egentlig burde planter blitt solgt med bruksanvisning syns jeg.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny pc mus i dag, mistet den gamle i gulvet en del ganger, og da virket den ikke så godt mer. Hmm snodig det der.

Kjøpt meg også en blomst på blomsterbutikken, eller plante da. Jeg har drept en :sjokkert: Lurer på om jeg vatnet den for mye :klø:

Egentlig burde planter blitt solgt med bruksanvisning syns jeg.

Noen planter gjør det :opplyser: Eller så kan du spørre hun som selger deg de. De kan litt :) Jeg kjøpte meg blomstervase, så nå kan jeg endelig ha påskeliljene mine i en ordentlig vase :nigo:

Skrevet

Der er pent med blomster.

Men hun jeg kjøpte plantene med var så sur, det var på plantasjen. Hun i dag var mye hyggeligere.

Skrevet

JA, oav og til så er det noen som ikke forstår at de jobber i et serviceyrke! :kjefte:

Skrevet

Men plantasjen er litt kjent for det, mulig det bare er her.

Bedre å gå i en av disse blomsterbutikkene, der er dem hyggelig.

Skrevet

Datamaskinen min på jobb kortsluttet når det var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang kø! Det var kjempemoro! :ironi:

Skrevet

Tviler jeg ikke et sekund på ! Kjempegøy, tipper jeg :jepp:

Skrevet
:Nikke: Særlig siden folk trodde jeg gjorde det med vilje. :lete:
Skrevet

:dåne:

Really?

Folk altså? Hva tenker dem egentlig med?? :klø:

Skrevet

Mange av dem tror jeg har en slags supermakt over maskinene, men de aller fleste er hyggelige da.

Var forresten en liten unge som prøvde å stjele en krakk fra oss. Han nektet å gi den fra seg. Moren ble kjempeflau, stakkars.

Skrevet (endret)

:hoho: En krakk faktisk!

*earth hour* Har fremdeles på pc'n da :sjenert:

Endret av *appifany*
Skrevet

Mange av dem tror jeg har en slags supermakt over maskinene, men de aller fleste er hyggelige da.

Var forresten en liten unge som prøvde å stjele en krakk fra oss. Han nektet å gi den fra seg. Moren ble kjempeflau, stakkars.

:skratte: Høres ut som en sånn unge k82 hadde fått.

Skrevet (endret)

:skratte: Høres ut som en sånn unge k82 hadde fått.

:hoho: Nei, vi skulle jo få :engel: barn. :jepp:

Endret av The Kitten
Skrevet

:hoho: Nei, vi skulle jo få :engel: barn. :jepp:

:skratte: er redd k82 genene ødelegger der, må i alle fall være en jente som er lik sin mor, skal det være mulig. :fnise:

Gjest Cupcakes
Skrevet

god påske trulta :) og dere andre :)

vi har gjort rent i leiligheten i dag, det var kjempe kjedelig.. i går var vi i sverige, det var kjempe moro.

har du hatt en fin helg? skal du jobbe noe i påsken da? :)

Skrevet

Regner med at jeg er en av de andre så :helen: og en riktig god påske til deg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...