trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også Acer-laptop jeg har hatt en fin dag! Har du Kitten? (var du som spurte meg). Har dere andre hatt en fin dag? Min dag har vært grei, sånn OK, bare drygt å jobbe overtid. Lurer på hvor lenge jeg skal skrive? Er det hver påbegynte halvtime som teller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #182 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har hatt en helt grei dag. Nå må jeg gå å pakke. Crap å pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #183 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har faktisk også acer-laptop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 3. desember 2009 Er Acer den beste eller hva?? Det var en grunn til at jeg ville ha det, og det er fordi at der jeg kjøpe den, så har dem Acer verksted. Og den forhandler selger mest acer pc. Håper den er bra. Er dere fornøyd med deres Acer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #185 Del Skrevet 3. desember 2009 Tror du skal skrive pr påbegynte halvtime ja.. Jeg er fornøyd med min Acer, men den er så treg nå, så jeg må få formatert den.. skal legge inn Windows på nytt, og da skal jeg IKKE ha Vista for å si det sånn.. I tillegg skulle jeg hatt litt mer minne på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 3. desember 2009 Hver påbegynt halvtime Hvis det er så, så er det HERLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #187 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #188 Del Skrevet 3. desember 2009 Hver påbegynt halvtime Hvis det er så, så er det HERLIG!! Du skal da vel ha litt "gratis" også fordi du er så snill å jobbe overtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #189 Del Skrevet 3. desember 2009 Står til i dag VirreVapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2009 #190 Del Skrevet 3. desember 2009 Står til i dag VirreVapp? Fint med meg! Har egentlig vært på farta hele dagen, så var deilig å sette seg ned litt Med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #191 Del Skrevet 3. desember 2009 Joda bra her også! Har bakt risboller, hatt besøk, og vært på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #192 Del Skrevet 3. desember 2009 Var det koselig med besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #193 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #194 Del Skrevet 3. desember 2009 Er Acer den beste eller hva?? Det var en grunn til at jeg ville ha det, og det er fordi at der jeg kjøpe den, så har dem Acer verksted. Og den forhandler selger mest acer pc. Håper den er bra. Er dere fornøyd med deres Acer? Jeg er fornøyd med min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #195 Del Skrevet 3. desember 2009 Øver du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #196 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #197 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #198 Del Skrevet 3. desember 2009 Øver du deg? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 4. desember 2009 Du skal da vel ha litt "gratis" også fordi du er så snill å jobbe overtid? Bør få betalt til kl sju. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. desember 2009 #200 Del Skrevet 4. desember 2009 I går fikk jeg 4 julekalendergaver hos sambo siden jeg blir borte til tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå