Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Må dere få dere en kos- og fredelig julaften!

Sitter og koser meg med multeis, men akkurat nå har jeg omdøpt den til trulte_is. Teskje!

:nissevink:

• Liker 1
Skrevet

Sitter og koser meg med multeis, men akkurat nå har jeg omdøpt den til trulte_is. Teskje!

:ler:

Klem til trulta_!

• Liker 1
Skrevet

Godt nytt år, Trulta. :hug:

• Liker 1
Skrevet

Godt nytt år, trulta & Co! :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Godt nyttår!!! :hjerte:

Jeg har hatt en kjempefin jul! :tree: Håper du og har hatt det :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Godt nytt år til alle :hug:

Jeg er hjemme igjen.

Men multeis = trulteis :klø: Jeg liker jo ikke multer, vil heller være vanilje is eller sjokolade, gjerne sjokolade, kanskje hvit sjokoladeis.

Jeg lurer på hva jeg skal bruke tusen kroner på, fikk i julegave. Så ett par øredobber som jeg har lyst på, men dem kostet nesten 900 kroner. Og så har jeg sett ei veske jeg har lyst på, min begynner å bli litt småstygg. Men bør kanskje kjøpe noe litt mer fornuftig.

Skrevet

Spar til tur til New York! :fnise: Godt nyttår forresten! :vinke:

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Good one. Men med min økonomi blir det nok ingen NY tur med det aller første, håper jeg kan ta ei uke i syden i sommer. Men vil bruke opp den høvdingen nå. Pengene mugler jo vettu :nå skulle jeg bruke det blinke tegnet jeg ikke husker navnet på: :dåne:

Skrevet

Jeg skulle egentlig vært med i kofferten til Mia, men du kan få plassen istedenfor. :opplyser:

Skrevet

Good one. Men med min økonomi blir det nok ingen NY tur med det aller første, håper jeg kan ta ei uke i syden i sommer. Men vil bruke opp den høvdingen nå. Pengene mugler jo vettu :nå skulle jeg bruke det blinke tegnet jeg ikke husker navnet på: :dåne:

Sett den inn på BSU ;)

Skrevet

Jeg skulle egentlig vært med i kofferten til Mia, men du kan få plassen istedenfor. :opplyser:

:helen:

Skrevet
:ler: Du klarer deg med 15.000 for ei uke i New York til den prisen vi har fått fly og hotell for iallefall. Eller.. det kommer an på hvor mye du skal shoppe da.. si 20 da.. :ler:
Gjest hogwash
Skrevet

Det er viktig å bruke opp penger fort ja :opplyser:

Kjøp marsipan på halv pris for alt sammen :jepp:

Skrevet

Har du funnet ut?

Eller kanskje du har brukt den allerede?? :nigo::fnise:

Skrevet

Det er viktig å bruke opp penger fort ja :opplyser:

Kjøp marsipan på halv pris for alt sammen :jepp:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...