The Kitten Skrevet 9. august 2010 #2681 Skrevet 9. august 2010 Jeg skulle gjerne hatt en danske lege! Dansk er jo så vakkert! Er glad for at du hadde en fin ferie. Hvilken drinker testet du?
Gjest hogwash Skrevet 9. august 2010 #2682 Skrevet 9. august 2010 Har ikke vært i Hellas, ble fristet nå
*appifany* Skrevet 12. august 2010 #2687 Skrevet 12. august 2010 Trulta? Hvor blir det av deg? :klø: Come on å ta en med meg!
trulta_ Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2688 Skrevet 12. august 2010 Jeg har kjøpt meg klesstativ i dag. klesstatic
mia83 Skrevet 14. august 2010 #2689 Skrevet 14. august 2010 Artig klesstativ! Tusen takk for kortet! Jeg elsker Hellas jeg også!! Du bør dra dit en gang Hog!
trulta_ Skrevet 14. august 2010 Forfatter #2690 Skrevet 14. august 2010 Klesstativet er nå oppmontert av meg selv. JEG ER FLINK!!! Rett og slett dyktig. Men det har ikke kommet seg på plass enda. Mamma har hentet ett nytt skap til meg i dag, men vet ikke når det kommer seg til meg og blir montert opp. Trenger også pappahjelp til å henge opp gardinstenger. Ser litt stusselig ut uten gardiner. Har kjøpt lilla gardiner til soverommet. Hogwash - siden du bor i Trondheim, bør du reise til Rhodos. Til Rhodos by, der er det kjempebra. Den plassen har alt. Fortsatt Hellas. Men her er ikke Rhodos reisemål. Jeg er ganske glad i Spania også. I kveld skal jeg ut Lenge siden sist. Lurer på om jeg må finne frem vaskebøtta snart, har utsatt det ei lita stund allerede
Tiarra Skrevet 14. august 2010 #2692 Skrevet 14. august 2010 Klesstativet er nå oppmontert av meg selv. JEG ER FLINK!!! Rett og slett dyktig. Men det har ikke kommet seg på plass enda. Mamma har hentet ett nytt skap til meg i dag, men vet ikke når det kommer seg til meg og blir montert opp. Trenger også pappahjelp til å henge opp gardinstenger. Ser litt stusselig ut uten gardiner. Har kjøpt lilla gardiner til soverommet. Hogwash - siden du bor i Trondheim, bør du reise til Rhodos. Til Rhodos by, der er det kjempebra. Den plassen har alt. Fortsatt Hellas. Men her er ikke Rhodos reisemål. Jeg er ganske glad i Spania også. I kveld skal jeg ut Lenge siden sist. Lurer på om jeg må finne frem vaskebøtta snart, har utsatt det ei lita stund allerede
Gjest hogwash Skrevet 14. august 2010 #2695 Skrevet 14. august 2010 Jeg gjemmer meg innendørs siden både du og Blondie skal ut i dag Kos dere!
Kamikatze Skrevet 17. august 2010 #2699 Skrevet 17. august 2010 I kveld skal jeg ut Lenge siden sist. Lurer på om jeg må finne frem vaskebøtta snart, har utsatt det ei lita stund allerede Hvordan gikk det, trulta_? Ble du så full at du trengte bøtta?
mia83 Skrevet 18. august 2010 #2700 Skrevet 18. august 2010 Du har ALLTID noen gullkorn på lur altså! Det slår aldri feil!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå