Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil å til varmere strøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil egentlig besøke alle land i hele verden. :opplyser:

Skrevet

Håper du koser deg på ferie, trulta :)

Skrevet

Det håper jeg også. :jepp:

Skrevet

Ah, ferie!! Jeg vil ha sol og varme! NÅ!!!!!! :nigo:

Skrevet

Du må ikke glemme din egen dagbok trulta! :fy_fy:

Skrevet
:fnise: Hun har jo faktisk "glemt" sin egen :jepp:
Skrevet

Hehe, ja hvor er hun lissom :fnise:

Gjest hogwash
Skrevet

*Prøve å lokke "hjem" Trulta med kaker og kaffe*

Skrevet

Vi venter på reisereferat, Trulta. :opplyser:

Skrevet

Lister meg under The Kitten, kiler henne under magen, og stikker så itt olja rævhåll... :natti:

Skrevet

:vinke:

Har ikke glemt dere.

Akk i dag er det min siste feriedag :( skuffende.

Har vaske og ryddedag i dag, derfor jeg er her ;) Men vaskemaskinen holder på å jobber, og jeg har akkurat brettet fint sammen diverse sommerskjørt, kjoler og bukser, slik at jeg skal ha ting som ble brukt i år skal ligge foran i skapet, kanskje en hylle blir ferdig da, håper det.

Tenkte jeg skulle bytte fastlege i dag, men fant ingen. Jeg bor i en større kommune nå, så det er flere legekontor, og vil ikke velge dem som er lengt unna. Var ett valg, men jeg klarte jo ikke å uttale fornavnet til legen, så jeg droppet vedkommende.

Mine kriterier til en fast lege er

* Vedkommende skal være flink

* og norsk (har hatt dansk lege, og jeg skjønte ikke ett kvekk)

* og helst kvinne. Men det er kriterie nr 3.

I ferien min har jeg malt soverommet mitt, stua og gangen. Har kaffe latte på soverommet og latte på stua. Har fortsatt ikke sett noen merker, så da var vi nok veldig flinke til å male. Mangler gardinstenger ennå, så føler at jeg har nett flyttet inn. Må finne gardiner til soverommet, usikker på farge. Jeg misliker sterkt å gå i gardinbutikker. Ysj. Men kanskje jeg skal satse på lyseblå eller lyselilla. Hadde vært fint med lavendel farget gardiner.

Det er først gang på mange år at jeg ikke var ute i jazzen. Jaja, får vel muligheten til det neste år.

Min skjønne uke i grekenland.

For en herlig uke, det var utrolig godt å få se solen. Sjøen var veldig varm og stranden absolutt nydelig, en herlig sandstrand.

Drinkene var ikke så gode. Prøvde flere.

Vi var en dag i Chania, (byen der flyplassen er) Hadde en kjempefin dag, kikket i butikkene og spiste litt mat. Kjøpte en liten vase og en som var hjerteformet og ett tre hjerte med ett glass som jeg kan ha blomster i. Litt vanskelig å forklare.

Kjøpte ett smykke, mitt navn på gresk. En som ordnet det på gaten, ble ikke så stor forskjell på mitt navn. For dere som vet hva jeg heter, så ble min R til en P.

Kjøpte ett fint armbånd med perler og svarte steiner. Det var 34 grader når vi kom inn til byen og 33 grader når vi reiste fra den, regner med at det var den termperaturen det var på dag tid.

En annen dag så gikk vi til Platanias (som er kanskje den mest kjente plassen der, jeg har vært der før. Kanskje 5-6 år siden) Vi gikk igjennom Agia Marina, hadde badestopp og var innom de fleste butikkene på vei til Platanias. Det ble en del ganger på cafe, restarant og bar den dagen. Viktig å få i seg drikke og mat.

Vi så kampen Molde - Stuttgard i Platanias, det var veldig kjekt :nigo: Spilte minigolf på kvelden, jeg vant. Jeg er minigolfmesteren :fnise:

Kjøpte meg ett par øredobber - sølv med swarkowski (?) krystaller. Pluss litt anna dill.

Bruker dere å gi navn til folk dere ser i syden og ellers)

Vi traff "Even" og "Tobias" syns det er morsomt å lage historier om andre. Det var to norske gutten, jeg trodde først dem var dansk. Men danske folk leser vel ikke VG??

Ellers har jeg vært i Kristiansund og Ålesund. I går var det Ålebiien som fikk gjennomgå. Ble nå litt poser da, kjøpte meg ett par sko. Håper dem er gode å gå i, en lykkepose fra Only, en hvit vest, en brun cardigan, en svart jakke (jeg har likedan i beige/brun) hårnåler, solbriller med lilla, perlearmbånd, jordbærdeler, ett rør til å ha te i, og form som skal forme mine speilegg. Mange geniale ting på Clas Ohlson :fnise:

Hadde en kjempefin dag i går.

Skrevet

Høres ut som om du hadde en kjempefin tur! Jeg bruker ikke å gi navn til folk jeg ser. Har gjort det et par ganger, men pleier som regel ikke å gjøre det. Men det høres morsomt ut. Kanskje jeg skal begynne med det? :ler:

Kanskje de som ser navnesmykket ditt tror at navnet ditt er skrevet feil.. :ler: At smykket ikke er gresk altså :lol:

Skrevet

Fikk du testet mange spennende drinker i Ålesund? :melk:

Skrevet

Tilbake på jobb i dag du og+

:kaffekopp::nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...