Lalle Skrevet 11. mars 2010 #1861 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg liker best grønne planter, fordi jeg klarer å holde liv i disse Ha en god dag trulta her er det herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg er spent på hvor lenge jeg har alle 6. Mulig jeg dreper noen, planter skaper trivsel leste jeg i går. hørtes veldig fint ut, Fru Frue! Jeg er glad det er plussgrader jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #1863 Del Skrevet 12. mars 2010 Ah, håper snøen smelter i en fei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. mars 2010 #1864 Del Skrevet 12. mars 2010 Her :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: hele tiden! Det er nok nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #1865 Del Skrevet 12. mars 2010 *appifany* skrev: Her :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: :snø: hele tiden! Det er nok nå Usj, er så dritt lei snø!!! Her er det heldigvis nå, men mars er en lumsk måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. mars 2010 #1866 Del Skrevet 12. mars 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. mars 2010 #1867 Del Skrevet 12. mars 2010 VirreVapp skrev: Usj, er så dritt lei snø!!! Her er det heldigvis nå, men mars er en lumsk måned Jeg har nakenbadet i snøen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #1868 Del Skrevet 12. mars 2010 kristian82 skrev: Jeg har nakenbadet i snøen i dag. Uuuuuuuuu :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. mars 2010 #1869 Del Skrevet 12. mars 2010 kristian82 skrev: Jeg har nakenbadet i snøen i dag. Prøvde lure sambo til det samme i natt Han var ikke så keen på det enda jeg lovde han visse ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1870 Del Skrevet 13. mars 2010 kristian82 skrev: Jeg har nakenbadet i snøen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 #1871 Del Skrevet 13. mars 2010 VirreVapp skrev: Uuuuuuuuu :dåne: Bare behold det bildet på netthinna di du, det får du lov til. *appifany* skrev: Prøvde lure sambo til det samme i natt Han var ikke så keen på det enda jeg lovde han visse ting Jeg hadde blitt med. Hva lovte du han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1872 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har brukt min nye ring i dag, jeg fikk en ring til jul, og så var den for stor. Leverte den inn, og så ventet jeg, men så hadde dem ikke den ringen i riktig størrelse, så jeg måtte velge en annen en. Ble et lite mellomlegg på meg (litt mer enn planlagt) men nå har jeg en fin svart og sølvfarget ring. Jeg savner Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #1873 Del Skrevet 13. mars 2010 kristian82 skrev: Bare behold det bildet på netthinna di du, det får du lov til. Jeg hadde blitt med. Hva lovte du han da? B.J trulta_ skrev: Jeg har brukt min nye ring i dag, jeg fikk en ring til jul, og så var den for stor. Leverte den inn, og så ventet jeg, men så hadde dem ikke den ringen i riktig størrelse, så jeg måtte velge en annen en. Ble et lite mellomlegg på meg (litt mer enn planlagt) men nå har jeg en fin svart og sølvfarget ring. Jeg savner Bahia Hvor er hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 #1874 Del Skrevet 13. mars 2010 *appifany* skrev: B.J Hvor er hun da? Så ble han ikke med :hakeslepp: Vææærste jeg har hørt. :dåne: Å nakenbade med appy, er jo i seg selv en bra ting, trenger jo egentlig ikke noe "belønning". Men i tillegg belønning og fortsatt nei. :dåne: Typen din må skjerpe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #1875 Del Skrevet 13. mars 2010 kristian82 skrev: Så ble han ikke med :hakeslepp: Vææærste jeg har hørt. :dåne: Å nakenbade med appy, er jo i seg selv en bra ting, trenger jo egentlig ikke noe "belønning". Men i tillegg belønning og fortsatt nei. :dåne: Typen din må skjerpe seg. Jeg klarte ikke være så streng, så jeg gav meg urovekkende lett Da klarer jeg hvertfall ikke å få trumfet igjennom nakenbading i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 #1876 Del Skrevet 13. mars 2010 *appifany* skrev: Jeg klarte ikke være så streng, så jeg gav meg urovekkende lett Da klarer jeg hvertfall ikke å få trumfet igjennom nakenbading i snøen :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1877 Del Skrevet 13. mars 2010 Hadde du klarte å snøbade, Appy? Jeg klarer neste ikke å bade om sommeren jeg. TÅRNET MITT KOMMER I DAG! Mamma og pappa skal hente det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2010 #1878 Del Skrevet 13. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1879 Del Skrevet 13. mars 2010 Tårnet hadde feil farge :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #1880 Del Skrevet 13. mars 2010 trulta_ skrev: Hadde du klarte å snøbade, Appy? Jeg klarer neste ikke å bade om sommeren jeg. TÅRNET MITT KOMMER I DAG! Mamma og pappa skal hente det! Om sambo hadde lurt meg med litt og så hadde jeg nok klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå