The Kitten Skrevet 5. februar 2010 #1621 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skal pakke på søndag. Du er vel ferdig med å pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #1622 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg skal pakke på søndag. Du er vel ferdig med å pakke. Nei men jeg har skrevet liste over det jeg skal ha med da.. Men jeg har på en måte "begynt" litt på reiseforberedelsene, ettersom jeg har begynt å ta de der pillene.. Fant ut det er best å gjøre det nå, framfor å huske på å ta 4 piller om dagen på Island... Endret 5. februar 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2010 #1623 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er nok det smarteste å gjøre det slik ja. Jeg trenger ikke å ta piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 #1624 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil reise en plass jeg og, så jeg forventer reisebrev av dere begge to på om dere anbefaler å dra dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. februar 2010 #1625 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg gleder meg til å få kort fra dere når dere er på tur :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. februar 2010 #1626 Del Skrevet 6. februar 2010 trult_! Jeg tror ikke jeg har sett denne dagboken før nå! Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2010 #1627 Del Skrevet 6. februar 2010 Vil dere at jeg skal skrive noe på postkortet også eller holder det at jeg sender et tomt postkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1628 Del Skrevet 6. februar 2010 Ett tomt ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 7. februar 2010 #1629 Del Skrevet 7. februar 2010 Tomt fungerer helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 7. februar 2010 #1630 Del Skrevet 7. februar 2010 god søndag! her er det strålende i dag det er kjempe deilig! så skal finne fra utetøyet, for i dag skal vi være sporty og gå på ski skal gå med min mamma og hennes kjæreste, de er litt drevne enn oss, vi faller litt her og der, men tror det skal bli koselig for det hatt en fin lørdag? å, jeg vil også reise på tur, praha har jeg hvert i 2 ganger, det er kjempe fint der island har jeg ikke hvert på, men har veldig lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. februar 2010 #1631 Del Skrevet 7. februar 2010 Gudd sønday(?) Skjer 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #1632 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå skal jeg snart se film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1633 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvilken film så du, TK? Jeg har sett ferdig Jane Austen the book club i dag. Den var grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #1634 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg så Fracture. Den er ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #1635 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg så Fracture. Den er ganske bra. Jepp, ganske bra trulta!! Alt bra i dag? Mandager er noe herk. Er så lenge til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1636 Del Skrevet 8. februar 2010 36,75 arbeidstimer igjen til helg... Det er lenge det. Jeg har fått innkalling til bedriftshelsetjeneste, aldri vært på det før jeg. Greit her, Appy, men det er lenge igjen til helg ja. Veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #1637 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har tatt helg allerede jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #1638 Del Skrevet 8. februar 2010 36,75 arbeidstimer igjen til helg... Det er lenge det. Jeg har fått innkalling til bedriftshelsetjeneste, aldri vært på det før jeg. Greit her, Appy, men det er lenge igjen til helg ja. Veldig lenge. Hva er det da? Sånn bedriftshelsetjenestesak? Jeg har tatt helg allerede jeg. :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #1639 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1640 Del Skrevet 8. februar 2010 ble innkalt til det, og jeg tror det var mest en samtale om hvordan man har det, enkle helsespørsmål osv, evt blodtrykksmåling. Vet ikke hvor grundige de er på din arbeidsplass jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå