Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var til alle ;)

OKi, jeg ble bare paranoid siden du :fnise: etterpå du spurte.

Tenkte sånn "hva faen, tror hun at jeg ikke har noe liv, at aldri noe morsomt skjer for meg" :snurt::hoho: SÅ DA ER DET PÅ TIDE FOR MEG Å LOGGE AV, NÅR HODET MITT BEGYNNER Å KOBLE TING SLIK. :kose::goodbye: appifany, ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

:goodbye: paranoiakristian!

Jeg vet, akkurat det er faaen ikke kødd. :fnise:

Vært noen ganger ute i det virkelige liv også, hvor den har slått inn. :flau:

En gang 3-4 jenter gikk forbi meg og en kompis, hun ene sa "oi oi tjukken" (trodde jeg da) jeg satt opp verdens styggeste og mest aggressive tryne til ho...frem til kompisen min 4-5 meter senere sa, "hva faen driver du med, ho sa jo "kjekken"... Opps....

Ellers har jeg klart å tolke smil, som latter, med samme reaksjon.. :hoho: Nesten hver gang har det gått ut over jenter...Unnskyld :rope:

Men skjer ikke så ofte da, bare noen ganger det feilkobles litt oppe i hodet til kristian82. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang 3-4 jenter gikk forbi meg og en kompis, hun ene sa "oi oi tjukken" (trodde jeg da) jeg satt opp verdens styggeste og mest aggressive tryne til ho...frem til kompisen min 4-5 meter senere sa, "hva faen driver du med, ho sa jo "kjekken"... Opps....

Ellers har jeg klart å tolke smil, som latter, med samme reaksjon.. :hoho: Nesten hver gang har det gått ut over jenter...Unnskyld :rope:

Men skjer ikke så ofte da, bare noen ganger det feilkobles litt oppe i hodet til kristian82. :sjenert:

:hoho::skratte::hoho:

At det er mulig!!!!? Stakkars jenter som møter på K82!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::skratte::hoho:

At det er mulig!!!!? Stakkars jenter som møter på K82!

Skjer ikke så ofte da..og lenge siden sist jeg feilkoblet...mulig jeg har blitt litt bedre på det med alderen. :hoho: Men enig...litt stakkar de som har blitt utsatt for min feilkobling ja. :sukk::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du feilkoblet? Hadde du ikke noen skumle møter med joggende damer da? :fnise:

Piffy: Jeg hadde ikke en så bra helg for å si det sånn, så det var derfor jeg ikke orket å være her. Er litt bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden du feilkoblet? Hadde du ikke noen skumle møter med joggende damer da? :fnise:

Piffy: Jeg hadde ikke en så bra helg for å si det sånn, så det var derfor jeg ikke orket å være her. Er litt bedre nå.

Å nei? :troest:

Har du vært syk, eller er det noe annet som har skjedd. Godt å høre at det er litt bedre nå da :sjenert:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva det er med Mia.

Det er finale i Top Model i dag, jeg tror Teyora (eller hva det var) vinner. Mine favoritter har alle røket ut. Men spent på neste sesong, da skal det være lave modeller, dvs dem under 1.70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til finalen. Har ikke sett Top Model på lenge, har glemt det. Finalen blir sikkert bra. Det interessante er egentlig hvem som vinner. Vet ikke hvem jeg heier på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jogget for første gang på evigheter! Jogget i 40 minutter + 15 minutter oppvarming og 5 minutter med nedkjøling. Hadde trodd jeg skulle bli veldig sliten, men det ble jeg ikke.

Jeg har også gått tur, men det kunne jeg kanskje spart lungene mine for. Bergen er visstnok den byen med Europas mest forurensete luft! :opplyser:

Ja, og så har jeg gjort :husarbeid: og holder på med "Isprinsessen av Camilla Läckberg.

Hva har du gjort i dag, Trulta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...