mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1161 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 4. januar 2010 #1162 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ikke så flink til å stikke innom hver dag jeg Men jeg har iallefall kjøpt denne pc'n: http://www.expert.no/product/product.aspx?id=1901172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1163 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ikke så flink til å stikke innom hver dag jeg Men jeg har iallefall kjøpt denne pc'n: http://www.expert.no/product/product.aspx?id=1901172 Ser fin ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1164 Del Skrevet 4. januar 2010 Ser at dette er mer enn skravle-bok enn en klassisk dagbok, men henger meg på likevel! Jeg er en kvinnelig sjef Håper og tror at jeg er en okey en, har ikke hørt noe annet iallefall. Men enkelt er det ikke bestandig, å finne den rette balansen mellom å være raus og å skjære igjennom. Nå skal jeg lese mere til eksamen. Go pusla!! Dette er ei dagbok! Jeg tror du er en flink sjef, det er helt sikkert ikke alltid like enkelt å være sjef heller. Mange forskjellige ting som popper opp. Masse lykke til på eksamen, Pusla! Hei Trulta! Jeg titter innom, bedre sent enn aldri.. Hallo Guriane! Kjekt å se deg her Jeg glemte å kjøpe te! Ohh crap. Hvilken skulle du kjøpe? Jeg er ikke så flink til å stikke innom hver dag jeg Men jeg har iallefall kjøpt denne pc'n: http://www.expert.no/product/product.aspx?id=1901172 Nice one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1165 Del Skrevet 4. januar 2010 Hallo Guriane! Kjekt å se deg her Takk for det Kjekt å være her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1166 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det er kjekt å se deg i andre dagbøker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. januar 2010 #1167 Del Skrevet 4. januar 2010 pusla! Hvis du tror du er en ok sjef, så er du sannsynligvis det. Man må vel vite om man misbruker makten sin og er jævlige mot andre. Hva skal du ha eksamen i? Tror det finnes dårlige ledere som ikke skjønner at de er det sjøl, jeg har selv hatt noen sånne. Men når medarbeidere blir sykmeldt, så bør det vel ringe noen bjeller!! Jeg skal ha eksamen i kommunikasjon og massemedia. Studerer på nettet ved siden av (for lederjobb og et liv er ikke nok ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1168 Del Skrevet 4. januar 2010 Tror det finnes dårlige ledere som ikke skjønner at de er det sjøl, jeg har selv hatt noen sånne. Men når medarbeidere blir sykmeldt, så bør det vel ringe noen bjeller!! Jeg skal ha eksamen i kommunikasjon og massemedia. Studerer på nettet ved siden av (for lederjobb og et liv er ikke nok ) Når har du eksamen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1169 Del Skrevet 4. januar 2010 Tror det finnes dårlige ledere som ikke skjønner at de er det sjøl, jeg har selv hatt noen sånne. Men når medarbeidere blir sykmeldt, så bør det vel ringe noen bjeller!! Veldig enig (eller signerer dette som det heter her ), men veldig mange som ikke skjønner det. Jeg har mange ganger drømt om å sykemelde meg, det ble med drømmene. Jeg skal ha eksamen i kommunikasjon og massemedia. Studerer på nettet ved siden av (for lederjobb og et liv er ikke nok ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1170 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1171 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det er kjekt å se deg i andre dagbøker også Jeg kommer jo et halvt år etter at dere har fått dere dagbøker da, men bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1172 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kommer året etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg kommer jo et halvt år etter at dere har fått dere dagbøker da, men bedre sent enn aldri Bedre sent enn aldri er det noe som heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1174 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du kommer året etter :skratte: Bedre sent enn aldri er det noe som heter Endret 4. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 4. januar 2010 JEG VIL HA SOMMER NÅ :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1176 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg vil også ha sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1177 Del Skrevet 4. januar 2010 JEG VIL HA SOMMER NÅ :sol: Jeg vil også ha sommer! Nei, nei! Vinter er jo så fint :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1178 Del Skrevet 4. januar 2010 Syns du?? Men det er jo så mye snø nå, tror ikke det har vært så mye siden jeg var ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1179 Del Skrevet 4. januar 2010 Syns du?? Men det er jo så mye snø nå, tror ikke det har vært så mye siden jeg var ungen. Jeg elsker vinteren Vet, samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1180 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg hater vinteren! Snø og kulde er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå