The Kitten Skrevet 20. desember 2009 #861 Del Skrevet 20. desember 2009 Her :snø: det heldigvis ikke, bare to minusgrader ute, men det blåser, slik at det føles mye kaldere. Det blåser masse her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #862 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Jeg har ikke vært ute i dag, så jeg vet ikke om det blåser her. Det kan ikke være mye i så fall. Endret 20. desember 2009 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #863 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har vært ute litt, det blåser her og. Jeg dro og vasket bilen etter at jeg kjørte sambo til flyplassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #864 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvor skal samboeren din? Jeg har vært ute nå, og det blåser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #865 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvor skal samboeren din? Jeg har vært ute nå, og det blåser ikke. Han skal hjem til sin farmor og farfar til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #866 Del Skrevet 20. desember 2009 Han skal hjem til sin farmor og farfar til jul Dumt at dere ikke får feire sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå har jeg pakket inn to julegaver Da har jeg ingen flere å pakke inn. Har funnet frem filen polarekspressen, den filmen er veldig fin. Men lurer litt på når jeg skal se den :klø: Får bli etter jul da, er vel mange dager å velge mellom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #868 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå har jeg pakket inn to julegaver Da har jeg ingen flere å pakke inn. Har funnet frem filen polarekspressen, den filmen er veldig fin. Men lurer litt på når jeg skal se den :klø: Får bli etter jul da, er vel mange dager å velge mellom da. Vi så Polarekspressen i går! Kjempekoselig film! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 20. desember 2009 #869 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå fikk jeg også lyst til å se den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 20. desember 2009 Men burde sett den før julaften, Tom Hanks er knallgod i den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. desember 2009 #871 Del Skrevet 20. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du sett den filmen, Kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. desember 2009 #873 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du sett den filmen, Kristian? Polarekspressen? Nei, det tror jeg ikke. Men den hørtes ikke skummel ut, så da kan jeg jo kanskje se den. Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #874 Del Skrevet 20. desember 2009 Den er veldig søt, det er en julefilm, en tegnefilm, så den er absolutt ikke skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. desember 2009 #875 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå har jeg pakket inn to julegaver Da har jeg ingen flere å pakke inn. Har funnet frem filen polarekspressen, den filmen er veldig fin. Men lurer litt på når jeg skal se den :klø: Får bli etter jul da, er vel mange dager å velge mellom da. Vi så og Polarekspressen her om dagen. Var en av filmene jeg kjøpte som kom i begynnelsen av desember. Den er skikkelig koselig! Begynner nesten å få samme status som alene hjemme filmene og askepott. Ikke en jul uten Den er veldig søt, det er en julefilm, en tegnefilm, så den er absolutt ikke skummel. Er vel strengt tatt en animasjonsfilm ? Eneste som kan være skummelt er "gjenferdet", men han er jo bare koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #876 Del Skrevet 21. desember 2009 Er vel strengt tatt en animasjonsfilm ? Eneste som kan være skummelt er "gjenferdet", men han er jo bare koselig Sorry, jeg bruker dem litt om hverandre Nå spørs det om Kristian tørr å se den, mener du oppå toget? Helt enig med deg angående at den filmen kommer under samme som 3 nøtter til askepott. Den skaper jo litt julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 21. desember 2009 #877 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har aldri sett den, men har tenkt å sett den i mange år nå Så i år SKAL jeg se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 21. desember 2009 Da må du se den, Bahia!! **** Jeg trenger deres hjelp, jeg har fått i oppgave å kjøpte julegaver, det skal ikke koste så mye, bare være symbolsk. Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 21. desember 2009 #879 Del Skrevet 21. desember 2009 Da må du se den, Bahia!! **** Jeg trenger deres hjelp, jeg har fått i oppgave å kjøpte julegaver, det skal ikke koste så mye, bare være symbolsk. Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Hvem skal det være til? Godterier? Pyntelys? Billig pynt fra nille? God kaffe/te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 21. desember 2009 Til de ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå