The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #401 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg skal bake pepperkaker med noen venninner på lørdag. Hun ene har vært 10 måneder i Australia. Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 9. desember 2009 #402 Del Skrevet 9. desember 2009 Så gøy! Da har dere mye å ta igjen, sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #403 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg skal bake i morgen med ei venninne og barna våre Blir vel mye griseri ---------------------------- Så morro det blir å treffe hun som har vært lenge borte da, TK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. desember 2009 #404 Del Skrevet 9. desember 2009 Skjønner godt at du gleder deg! Nå skal jeg se litt på julekalender jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #405 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Skjønner godt at du gleder deg! Nå skal jeg se litt på julekalender jeg Hvilken julekalender? Endret 9. desember 2009 av Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 9. desember 2009 Gaven jeg fikk fra deg i går på FV ble bare borte Sender du ny i dag? Fått dagens presang? Tror jeg sendte ei grønn ei til deg. Heia trulta_! Har du savnet meg?? JAAAAA Hatt det fint på tur? Like greit, så blir jeg advart. Men spørs om jeg klarer å lage en ticker da Skrev et dikt til trulta_... eller det var hvert fall noe som er ment skal være et Åh så hyggelig, gleder meg Jeg skrev ikke dikt til Trulta, men det er bilde av henne og meg på kortet. Kult. Ble vi pene på bildet? hva er tyske skiver? Kult at det ikke bare var meg som ikke viste om den sorten der. *** I dag har jeg vært på step, men har vært stiv i armhulen eller brystmusklene eller hva nå det området heter, aner ikke helt hvordan jeg fikk det, men det går vel over. I dag var jeg LEI på jobb. Av og til (mest hele tiden) er sjefen en dust!! Gaaaahh sier jeg, han tror han bestandig har rett, og det er ikke vits og si noe annet, for han er sta. Æsj, men gidder ikke å tenke mer på han. Hvor får jeg laget en ticker egentlig? Jeg har sett på kontrollpanelet, men fant ikke noe jeg Jeg er ei amøbe når det gjelder data. I morgen skal jeg forhåpentligvis kjøpe årets første julegave Jeg har vel aldri vært så sent ute noen gang før. Litt usikker på hvorfor jeg var så treg i år, men jeg blir vel ferdig. Blir spennende å se hvor mye jeg kjøper til meg selv imens jeg holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #407 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg fikk dagens presang Fikk du kortet mitt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #408 Del Skrevet 9. desember 2009 Trulta: Vi ble vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #409 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg vil også se bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #410 Del Skrevet 9. desember 2009 Vi har masse å ta igjen ja. Bahia: Er det bildet av meg og trulta du vil se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 10. desember 2009 Trulta: Vi ble vakker. Innmari spent på hva du har funnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #412 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er ikke så veldig fantasifullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. desember 2009 #413 Del Skrevet 10. desember 2009 Fint du er back appi Trulta_ så bra du savnet meg! :rødme: Travle tider om dagen! ...men hadde hatt tid til målet i skjedeligtråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hva respittdager betyr? Lurer på om det betyr noe med frist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #415 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg aner ikke, jeg kan spørre min mor når hun kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 10. desember 2009 Hverken Wiki, google eller Sticos viste det. Arg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #417 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. desember 2009 #418 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 10. desember 2009 #419 Del Skrevet 10. desember 2009 respitt (av lat. respectus, hensyn, omsyn), henstand, utsettelse; frist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 10. desember 2009 #420 Del Skrevet 10. desember 2009 Vi har masse å ta igjen ja. Bahia: Er det bildet av meg og trulta du vil se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå