The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #123 Skrevet 2. desember 2009 Så slipper de å styre med det til jul.
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #125 Skrevet 2. desember 2009 (endret) MIA Gratulerer så mye med dagen din! :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: Du får få ett tre med meg også, men jeg tok meg bryet å pyntet det TRulta: Hva skev du på ris og ros-tråden som du fjernet? Fjernet det fordi jeg var rett for å få pepper. Men jeg skrev: Ikke rart det er krig her i verden... Endret 2. desember 2009 av trulta_
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #126 Skrevet 2. desember 2009 Fjernet det fordi jeg var rett for å få pepper. Men jeg skrev: Ikke rart det er krig her i verden... Helt sant!
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #127 Skrevet 2. desember 2009 MIA Gratulerer så mye med dagen din! :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: Du får få ett tre med meg også, men jeg tok meg bryet å pyntet det Fjernet det fordi jeg var rett for å få pepper. Men jeg skrev: Ikke rart det er krig her i verden... Og forresten : MIA Gratulerer så mye med dagen din! :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse:
mia83 Skrevet 2. desember 2009 #128 Skrevet 2. desember 2009 alle sammen! Så søte dere er Har hatt en fin dag! Har vært ute og spist med mannen min og sønnen vår, og så kjøpte vi napoleonskake etterpå Ellers har vi stort sett bare slappet av.. og så har jeg sett litt på en julekalender Nå er det
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #129 Skrevet 2. desember 2009 Så koselig at du har hatt en fin dag! Du må ta siste ordet i kveld i jaja Bursdagsgave der
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #130 Skrevet 2. desember 2009 alle sammen! Så søte dere er Har hatt en fin dag! Har vært ute og spist med mannen min og sønnen vår, og så kjøpte vi napoleonskake etterpå Ellers har vi stort sett bare slappet av.. og så har jeg sett litt på en julekalender Nå er det Så kjekt at du har hatt en fin dag. Jeg glemte å gi deg gave. Den kommer litt sent, men vær så god
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #132 Skrevet 2. desember 2009 Jeg påtar meg gleden av å ønske deg Tiarra.
Tiarra Skrevet 2. desember 2009 #133 Skrevet 2. desember 2009 Jeg påtar meg gleden av å ønske deg Tiarra. Takk
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #135 Skrevet 3. desember 2009 alle sammen! Så søte dere er Har hatt en fin dag! Har vært ute og spist med mannen min og sønnen vår, og så kjøpte vi napoleonskake etterpå Ellers har vi stort sett bare slappet av.. og så har jeg sett litt på en julekalender Nå er det Så bra at du hadde en fin dag! gratulerer med dagbok trulta_! Takker Måtte jo bare nå!
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #136 Skrevet 3. desember 2009 Sant det trulta. Vi har ikke fått så mye valg.
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #137 Skrevet 3. desember 2009 Jeg savner skjedelig tråden jeg. Hvorfor ble den stengt da?!? Den hadde jo ikke ett brukernavn som navn en gang, og det var ingen av oss som startet den. Kanskje vi bør bare være gjester vi også, gjestene får lov til ALT!
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #138 Skrevet 3. desember 2009 (endret) God men hvordan vet jeg hvem av dere jeg snakker med? Skal vi kalle oss "Gjest-Bahia" "Gjest-Trulta" osv? Endret 3. desember 2009 av The Kitten
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #139 Skrevet 3. desember 2009 eller så kan jeg skrive Gjest T_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå