Gå til innhold

Tale til Brudgommen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg har flere venninner som mener at jeg bør holde tale til mannen min i bryllupet våres.

Jeg mener vel at tradisjonen er at mannen holder, men at bruden kan holde frivillig hvis hun ønsker det.

Jeg HATER å snakke foran mange folk, om det er venner og familie hjelper ikke. Jeg bare leser feil, rødmer og stammer.

Uff... klarer ikke den tanken.

Hva gjør dere ??

Skrevet

Jeg synes du skal bestemme selv. I dag er begge deler like vanlig.

Det er ikke meningen at du skal gå og grue deg hele dagen. Lag en fin sang til han, det setter han sikkert stor pris på. Hvis du føler at du burde si noe mer til han enn gjennom en sang, kan du jo heller si det til han på tomannshånd.

Lykke til med deres store dag :)

Skrevet

Du gjør som du vil!

Jeg kommer til å holde en tale fordi det er typisk meg å gjøre sånt. Jeg vet ikke om min tilkommende skal holde tale for meg for han liker ikke snakke i forsamlinger.

Skrevet

Det er brudens privilegie å kunne velge selv :)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg valgte å ikke holde tale i mitt, men det ble mer enn nok taler under middagen likevel.

Skrevet

Du kan jo lage en sang isteden om du vil :-)

Skrevet

Er helt enig i at dette er noe du bestemmer selv,det er nok å være nervøs for...Selv har jeg tenkt på å skrive en sang,og kanskje også en tale(men er ikke sikker på om jeg kommer til å fremføre den).Om du er modig nok til å holde tale,ikke tenk så mye på om innholdet er *korrekt*,alle kommer til å synes du er nydelig som tør!

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Jeg skal holde tale på rim. Altså ikke et dikt, men en tale som rimer. Jeg tenker at det da er lettere å memorere talen og litt lettere når en har en rytme å prate i..slipper så mye "eeehh..".. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...