Gå til innhold

øyenbrynsfarge

Gjest Ms Chanandler Bong

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong

Farget øyenbrynene med Kolokrem(askebrun) i dag, og synes det ble altfor mørkt selv om jeg bare hadde det i et par min. Er svært blek i huden og har gyldent hår(omtrent samme farge som Nicole Kidman når hun ikke har farget det rødt), så vanligvis ser man nesten ikke øyenbrynene mine.

Er det mulig å fjerne fargen, eller lysne den? Vet noen om det finnes en lysere øyenbrynsfarge å få tak i? Synes konseptet er helt genialt, men for meg ble overgangen til askebrun altfor stor siden jeg vanligvis ikke ser meg selv med øyenbryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du vet det sikkert fra tidligere farginger, men den mørke fargen forsvinner (i alle fall på meg) gjerne i løpet av den første dagen, så blir det litt mer naturlig, litt mindre dramatisk etterhvert. (men jeg husker en gang en kamerat spurte horfor jeg hadde grå øyenbryn... fargen kom ut helt feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong
du vet det sikkert fra tidligere farginger' date=' men den mørke fargen forsvinner (i alle fall på meg) gjerne i løpet av den første dagen, så blir det litt mer naturlig, litt mindre dramatisk etterhvert. (men jeg husker en gang en kamerat spurte horfor jeg hadde grå øyenbryn... fargen kom ut helt feil)[/quote']

Det var en lettelse å høre. Det er første gangen jeg prøver dette, så siden jeg vanligvis ser meg selv med helt lyse øyenbryn, holdt jeg på å gå gjennom gulvet da jeg så resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbrynshår er av en annen type enn hodehåret ellers. Har vanskelig for å ta til seg farge, så overskuddsfarge forsvinner fort. Jeg har gjort ett eneste forsøke på å farge mine, og vippene. Hos frisør.

Joda, det så flott ut. Øyevippene også, men all farge var borte etter to dager.

Mascara og blyant er tingen for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...