Wonders Skrevet 6. september 2010 #81 Skrevet 6. september 2010 liker både Amira og Noor. Arabiske navn, og betyr Lys og Prinsesse. Sammen blir det Lysets Prinsesse
Gjest Caylee Skrevet 6. september 2010 #82 Skrevet 6. september 2010 Caylee Mari, Agnete, Ane, Mia, Nora, Emilie
cyanid Skrevet 6. september 2010 #84 Skrevet 6. september 2010 Vet om ei som heter Lykke-Elida, kjempesøtt (hun er bitteliten da, lykkelita ) men kanskje ikke like heldig når hun blir eldre? Edel er så klart også fint, men ikke før jeg ble 20
Gjest Eurodice Skrevet 6. september 2010 #87 Skrevet 6. september 2010 Jeg synes Marielle er nydelig.
Sarafina Skrevet 7. september 2010 #89 Skrevet 7. september 2010 Julia, Martine, Elise, Henriette, Jenny, Emma, Johanne. Jeg synes også Camilla er utrolig fint, men føler det er litt oppbrukt fra tidligere, og samme med Maria..
fruBeist Skrevet 7. september 2010 #90 Skrevet 7. september 2010 Mormor sitt mellomnavn (som hun hater selv) ; Amalie Nydelig navn, som vi muligens kommer til å bruke som mellomnavn til en eventuell datter. En variant av navnet, Amelì er og fint!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #91 Skrevet 7. september 2010 Norske navn må bli disse: Josephine Malin Frida Nora Amalie Karen
Dresden Skrevet 7. september 2010 #92 Skrevet 7. september 2010 (endret) Frida Jenny (gjerne med mellomnavn) Amalie Linneà Helle Anne Endret 6. januar 2016 av Dresden
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #93 Skrevet 7. september 2010 Jeg liker disse: * Amalie * Alva * Alma * Iris * Sunniva * Pernille * Aurora * Augusta * Amanda
Gjest Agurkolat Skrevet 8. september 2010 #94 Skrevet 8. september 2010 Judith Rakel er begge fine namn.
fjellryp Skrevet 8. september 2010 #95 Skrevet 8. september 2010 Jeg har også noen favoritter -Hanna -Helene -Susanne -Mina -Erika -Tyra -Julie -Frida -Ellen
krem Skrevet 8. september 2010 #96 Skrevet 8. september 2010 Jeg liker godt Liv Sunniva Solveig Sofie Iben Nora Karen Ane Åsa Ragnhild Marie og egentlig også Kornelia, men det er ikke noe jeg ville kalt en evt datter for tror jeg
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #97 Skrevet 8. september 2010 Hva er ditt favorittnavn på en kvinne, og hvorfor? Mitt er Eva.. Ja, jeg vet det er litt gammeldags, men syns nå det er nydelig, spesielt hvis det uttales i england (Eve). Hva er ditt favorittnavn? "Eve" er et annet engelsk navn. Eva blir uttalt "Eva" der og, bare med engelsk E (altså "Iva" eller "Eeva" om du vil)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #98 Skrevet 8. september 2010 Mormor sitt mellomnavn (som hun hater selv) ; Amalie Nydelig navn, som vi muligens kommer til å bruke som mellomnavn til en eventuell datter. En variant av navnet, Amelì er og fint! Da må du i så fall snu aksenten... Jeg går ut fra at du egentlig mener Amelí? Jeg synes det er litt trist å lese her. Mange av dere har valgt navn som er normale i Norge, men dere insisterer på å gjøre dem utenlandske. Slik som "Sophie". Det finnes ingen legitim grunn til å skrive det navnet på noen annen måte enn "Sofie" når man er norsk (nei, jeg synes ikke "men Sophie er så mye penere" er en legitim grunn). Folk må selvfølgelig velge helt selv, jeg personlig synes bare det er trist...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå