addict Skrevet 1. desember 2009 #42 Skrevet 1. desember 2009 jeg ELSKER Maria. ... men det heter jeg selv :fnise: Iben Luna Nova Malin
:-) anna Skrevet 2. desember 2009 #43 Skrevet 2. desember 2009 Liker veldig godt navn på A Anna (faktisk, selv om jeg heter det selv) Astrid Alvilde Agnes Alma Iben, Andrea og Erika er også nydelige navn synes jeg
Gjest imli Skrevet 2. desember 2009 #44 Skrevet 2. desember 2009 Åååå, det het mamma`n min (hun likte ikke navnet sitt selv, men pytt sann) Jeg synes det er helt nydelig. Min fremtidige datter skal hete det
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #45 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes det er helt nydelig. Min fremtidige datter skal hete det Jeg liker også Karen, men ikke like mye Kaarn som vi sier noen steder på østlandet. Selv liker jeg best "utgåtte" navn som f.eks: Tove Turid Marit Og jeg liker absolutt ikke merkelige og "nye" navn. Jeg er nok veldig tradisjonell på navnevalg, men ikke så tradisjonell at jeg ville valgt Anne eller Kristin selv om det også er fine navn.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2009 #46 Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker også Karen, men ikke like mye Kaarn som vi sier noen steder på østlandet. Selv liker jeg best "utgåtte" navn som f.eks: Tove Turid Marit Og jeg liker absolutt ikke merkelige og "nye" navn. Jeg er nok veldig tradisjonell på navnevalg, men ikke så tradisjonell at jeg ville valgt Anne eller Kristin selv om det også er fine navn. Jøss, noen som liker navnet mitt - det har jeg knapt nok opplevd før Hvert fall ikke i sånne sammenhenger som dette her. Så kan man jo lure på hvilket av navnene jeg heter
kisskissbangbang Skrevet 2. desember 2009 #47 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jøss, noen som liker navnet mitt - det har jeg knapt nok opplevd før Hvert fall ikke i sånne sammenhenger som dette her. Så kan man jo lure på hvilket av navnene jeg heter Jeg tipper Turid! Bare måtte gjette ... Endret 2. desember 2009 av kisskissbangbang
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #48 Skrevet 2. desember 2009 Eva Mia Emilie Madeleine Maria Sarah Johanna
Gjest imli Skrevet 2. desember 2009 #49 Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker også Karen, men ikke like mye Kaarn som vi sier noen steder på østlandet. Selv liker jeg best "utgåtte" navn som f.eks: Tove Turid Marit Og jeg liker absolutt ikke merkelige og "nye" navn. Jeg er nok veldig tradisjonell på navnevalg, men ikke så tradisjonell at jeg ville valgt Anne eller Kristin selv om det også er fine navn. Jeg sier "Kaarn" Synes for øvrig også Turid er ganske fint. Andre fine jentenavn, er Johanne, Sigrid, Astrid.
Gjest bare bea Skrevet 2. desember 2009 #50 Skrevet 2. desember 2009 Du glemte bare. Nei, gjorde ikke det.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2009 #51 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tipper Turid! Bare måtte gjette ...
~white lady~ Skrevet 2. desember 2009 #52 Skrevet 2. desember 2009 Aurora, Luna, Lilly, og mange av de bibelske navnene er fine.
Anglofil Skrevet 4. desember 2009 #53 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Mitt favorittjentenavn er Aurora. Mvh Yvonne Endret 4. desember 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #54 Skrevet 4. desember 2009 Eirin Andrea Alexandra Emilia Ida Linda Aurora Lena Line Ailin Karina Olivia Mari Cecilia Viktoria
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #59 Skrevet 4. desember 2009 Miriam Nathalia Sunniva Emma Gabrielle Iris Andrea Rakel Ramona Aurora Hannah Hildegunn HILDEGUNN som VAKKERT???! Det er jo tungt og forferdelig....
Gjest Shock Skrevet 4. desember 2009 #60 Skrevet 4. desember 2009 Elisabeth er det fineste jentenavnet jeg vet om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå