missLA Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Bond, mod Endret 30. november 2009 av Bond
Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 (endret) Åhnei! Nok en nettbutikk som selger skreddersydde kinakjoler *sukk* Er jo overflod av sånne nettbutikker i norge. Synes ideen er utrolig brukt opp!!! Jeg ville aldri våget å handle fra en såpass nyoppstartet nettbutikk, ihvertfall ikke etter å ha lest om hvor mange som har blitt svindlet av askepottogprinsen.no. Ei heller ville jeg aldri handlet hvor organisasjonsnummeret på bedriften ikke er opplyst på nettsiden - det anser jeg som mistenkelig (Ever After finnes ikke i Brønnøysundregisteret).. også dette utsagnet stusser jeg litt på "vi har lang erfaring i salg og kundeservice" (nettsiden ble startet i år). Lykke til med brudekjolekjøp til deg missLA! Endret 30. november 2009 av Bond
NoAngel Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 jeg kjøpte min på nett link og bilder osv ligger på forumet her litt lenger ned
Sunshine Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg ville heller godt for en av de mer kjente utenlandske sidene. Flere her inne har handlet fra jkdress.com vet jeg. Endret 30. november 2009 av Sunshine
Gjest Gjest_Sanne_* Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg har kjøpt kjole av de!! Kjøpte min gjennom finn.no, de hadde annonse der. Men jeg var så heldig å få prøve kjolen for det var en de hadde på lager og jeg bor bare en drøy halvtime unna hun som driver det. Min var i alle fall utrolig fin, tror den var laget i kina men det var i alle fall orginaler de selger og ikke kopi sånn som mange andre gjør. Vet ikke åssen alle kjolene er da men min var i alle fall knallfin så jeg er kjempefornøyd med de! Fikk den til bare 3000 og så da sparte jeg noen grunker, skal se om jeg kan få lagt ut et bilde her Hvilken er det du har lyst på forresten?
Anbefalte innlegg