Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #1 Del Skrevet 23. august 2003 Hei dere..Er det noen som kan gi meg gode råd mot slitne øyne?? Er ikke fan av å bruke for mye sminke å dekke over,da vil jeg bare føle meg enda mer sliten når jeg ikke har det på...Har stygge streker under øynene.Er litt plagsomt... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 Agurkskiver på øynene er jo allmenkunnskap. Kald kamilletepose skal visst også funke. Ellers så har visst YSL kommet med en helt genial dekkstift av noe slag. Jeg bruker tynt,tynt lag med 8 hour cream (Den Geniale Kremen Som Kan Brukes Til Alt) på faktisk. Man må belage seg på noen minutters ventetid mens den trekker inn. Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 En god øyenkrem!!! Masser forsiktig inn på ren hud! F.eks så har Clarins en veldig god øyengele som jeg har brukt mye! Og for tiden bruker jeg Hydra Zen fra Lancôme og er veldig fornøyd med den og! Begge disse forminsker poser, mørke ringer og tørrhets-linjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg fikk ofte høre hvor trøtt og sliten jeg så ut selv om jeg ikke var det. JEg kjøpte to øyekremer fra biotherm som skulle redusere mørke ringer under øynene. De har hjulpet masse. Det tok litt tid før det hjalp, men er glad jeg hadde tålmodigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå