Gå til innhold

melkesjokolade rett etter frukost....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Lurer på hvorfor jeg har så lite viljestyrke.......nå i uka hadde en matbutikk tilbud på stoooore sjokoladeplater til 16.90 :-)) Gjett hvem som kjøper 3 stk og tenker at vi skal ha dem til jul? Det gåååår jo ikke for min del.......snart spist en hel alene på 3 dager. Akkurat som de roper mot meg : kos deg. Jaja - rart man aldri lærer. Flere som har det sånn? Godt er det ihvertfall.....men ikke så sunt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spiser du til frokost da? Min erfaring er at en god og balansert frokost holder søtsuget borte :)

Skrevet

Jeg spiser 2 grove skiver : ei med skinke og ei med gulost og sylte......men alltid plass til noe søtt :-))

Skrevet
Jeg spiser 2 grove skiver : ei med skinke og ei med gulost og sylte......men alltid plass til noe søtt :-))

Som jeg trodde; for lite proteiner og ikke noe sunt fett. Anbefaler deg å bytte ut pålegget med f.eks cottage cheese, egg, avocado, fisk el og spis en neve usaltede nøtter ved siden av :) Funker for meg ihvertfall :)

Gjest Gjest_elle_*
Skrevet
Som jeg trodde; for lite proteiner og ikke noe sunt fett. Anbefaler deg å bytte ut pålegget med f.eks cottage cheese, egg, avocado, fisk el og spis en neve usaltede nøtter ved siden av :) Funker for meg ihvertfall :)

Ja, eller spis egg :)

Kanskje litt på siden, men jeg får ofte søtsug når jeg spiser brød, sånn generelt ;)

Skrevet

Brød inneholder ofte mye karbohydrater, og er faktisk ikke så mettende - det er mye luft og tomme carbs i mye av kjøpebrødet. Spis heller havregryn, grove knekkebrød, grønnsaker/ salat. Knekkebrød med egg eller avocado, en stor skål havregryn med melk eller havregryn kan være med å hjelpe på metthetsfølelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...