Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 NSB, peppes, og Side2 sine vet jeg allerede om, men i fjor var det ganske mange jeg var med på, uten at jeg husker hvilke. Hva med å få i gang en svær oversikt i år også? :D
mia83 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 http://julekalendere.com/ Det var en fin oversikt!!
Gjest juleopptatt Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 NSB, peppes, og Side2 sine vet jeg allerede om, men i fjor var det ganske mange jeg var med på, uten at jeg husker hvilke. Hva med å få i gang en svær oversikt i år også? :D Hei kanskje ikke så mange julekalendere på nett kanskje, men en fin liten site som også skriver om historien til julekalenderen, på svensk, men like bra for det!!
Gjest site om julekalender historie Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Hei kanskje ikke så mange julekalendere på nett kanskje, men en fin liten site som også skriver om historien til julekalenderen, på svensk, men like bra for det!! Hei glemte siten wwww.agate2.se kanskje ikke så mange julekalendere på nett kanskje, men en fin liten site som også skriver om historien til julekalenderen, på svensk, men like bra for det!!
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 NSB, peppes, og Side2 sine vet jeg allerede om, men i fjor var det ganske mange jeg var med på, uten at jeg husker hvilke. Hva med å få i gang en svær oversikt i år også? :D woman.no,detnye.no.coop på facebook,gjerrigknarken,kvinneguiden,jerina,intersport,lefdal,el-kjøp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå