Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er da at jeg for nå ca 1 år siden kjøpte en Stubby vibrator fra kondomeriet.. :jepp: jeg har nyttet den slik som vibratorer skal brukes og var ganske fornøyd lenge. Men for noen mnd siden begynte den å streike, jeg skifta batteri flere ganger men ingenting endret seg.. Nå kan jeg slå den på og i det jeg kommer i kontakt med den, altså legger litt press på den.. så stopper den... :kjefte:

Det jeg egentlig lurer på er... hvordan går man frem å klager på noe slikt? Finnes det garantier (siden den ikke er mer enn 1 år!) og sendes den inn for reparasjon? :gjeiper:

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vibratorer ol har standard garantitid som elektrisk artikkel, dvs to år. Vanligvis blir sånne ting testet, men de fleste sexsjapper kaster den bare og gir deg en ny, dersom du kommer innom og klager.

Gjest Gjest_Lilla_*
Skrevet

Jeg reklamerte på min vibrator, null problem. Den var "vanntett" men tålte ikke å bli våt... Hm.

Gjest Gjest_Ylvina_*
Skrevet
Vibratorer ol har standard garantitid som elektrisk artikkel, dvs to år. Vanligvis blir sånne ting testet, men de fleste sexsjapper kaster den bare og gir deg en ny, dersom du kommer innom og klager.

Eller som i mitt tilfelle (Sinnflut fra Kondomeriet); vibratoren tas inn og blir utlevert til meg igjen etpar uker etterpå med ordene "Nå har vi både ristet og banket på den, men vi finner ikke noe feil! Den er helt i orden". Jeg tror gjerne den hadde blitt ristet og banket på, for den funket enda dårligere etterpå...

Men joda, man skal kunne klage dersom de mister piffen etter kort tid. Jeg har forresten dårlig erfaring med leketøy fra FunFactory. Både Sinnflut og Hjerteknusern derfra var skuffende greier. Dårlig batteri i den oppladbare Sinnfluten og svært kort batterilevetid på Hjerteknusern. Og ingen av dem hadde særlig sterke vibrasjoner... Skuffa!!! :kjefte:

Skrevet

flott! tusen takk for svar! :)

blir å sende mail til de siden det var via nettet jeg kjøpte den og det ikke er noen i nærheten.

Håper de bare sender en ny da, koster jo litt å ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...