Gå til innhold

hva er "makka"?

Gjest Gjest_jente_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

*ser for meg makka-pakka fra drømmehagen stå og klappe i hendene og hoppe opp og ned*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
ehh, tror ik du har peil iallfall, droppe speed er ik samme som og skyte

Jeg tror h*n mente at det er mange som klarer å spise mat selv om de speed'er, ikke at mange spiser (drop'er) pepper, og at det er det samme som å skyte. Fint at du tror du er den eneste som vet noe om amf, men du kan vel lese setningene før du leker bedreviter. :jepp:

Gjest dragonfly123
Skrevet
Jeg tror h*n mente at det er mange som klarer å spise mat selv om de speed'er, ikke at mange spiser (drop'er) pepper, og at det er det samme som å skyte. Fint at du tror du er den eneste som vet noe om amf, men du kan vel lese setningene før du leker bedreviter. :jepp:

bedre viter, eller ikke det er jeg nok ikke siden halve miljøet bruker speed og de som er 60 har nok brukt det et halvt liv mer en meg men jeg har rett når jeg har rett, har jeg feil så har jeg feil.

Men jeg sier alltid meningen min akkurat som alle andre, og der var det snakk om at åre mat/ speed er som en middagsrett i åra.

Gjest dragonfly123
Skrevet

jeg misforsto, Leste feil OOOOOOOOOKKKKKKKKK???????? :rope:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
jeg misforsto, Leste feil OOOOOOOOOKKKKKKKKK???????? :rope:

Fort gjort det, men unødvendig med store bokstaver og x antall spørsmålstegn likevel, særlig når det er du som har misforstått, og ingen ennå har påpekt dette med store bokstaver, utropstegn eller sinte symboler..

Skrevet

Dragonfly er jo slang for heroin i amerika.

Skrevet
heroin er enda større D R I T T !

da kan man likegodt henge seg i dusjen istedet. og familien også,for sånn fungerer d.

Synes du er hensynsløs!

Skrevet (endret)

For min del var det ingen anklage, jeg håpte egentlig at dragonfly var en ålreit bruker som "bare" var høy, jeg. At du er clean er jo kjempebra, da må du jo bare gjøre noe med folkeskikken og sånn. Du glemte det igjen på den andre siden av avhengigheten, nemlig.

Endret av Eplefe
Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstina, mod

Skrevet
Fort gjort det, men unødvendig med store bokstaver og x antall spørsmålstegn likevel, særlig når det er du som har misforstått, og ingen ennå har påpekt dette med store bokstaver, utropstegn eller sinte symboler..

:fnise: Jeg har nylig lært at folk på makka blir sinte, voldelige og farlige. Kjenner en hyggelig fyr som har sonet fem år på grunn av voldelighet i makkarus. Tror jamen han var regnet som en av landets farligste menn, jeg...

Nå er han bare pus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...