Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #1 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har funnet den perfekte julegave til min bror som har alt. Nemlig knivstativet The Ex: http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/86dd Han har nettopp slik humor, så det hadde passet så godt. Men, er det noen som aner om dette er å få tak i i Norge?? Jeg har søkt rundt, men finner ikke andre sider enn Thinkgeek, og de sender ikke til Norge. Uansett rekker jeg ikke å få det til jul. Noen som har en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 30. november 2009 #2 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har funnet den perfekte julegave til min bror som har alt. Nemlig knivstativet The Ex: http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/86dd Han har nettopp slik humor, så det hadde passet så godt. Men, er det noen som aner om dette er å få tak i i Norge?? Jeg har søkt rundt, men finner ikke andre sider enn Thinkgeek, og de sender ikke til Norge. Uansett rekker jeg ikke å få det til jul. Noen som har en ide? Jeg har sett denne rundt omkring i en god del kjøkkenbutikker. Den koster jo litt da. Kitchn i Stavanger hadde den, blant annet. Vet ikke om de har den nå lenger, men vil tro det - er ikke så lenge siden jeg så den. Regner med at dersom Kitchn i Stavanger har den, vil flere Kitchn-butikker ha den Lykke til med letingen! (Tror det er flere butikker som har den også, men kommer ikke på noen kjede nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Del Skrevet 30. november 2009 Fant den på et par norske nettbutikker: Etac - SORT/HVIT/GULL Gadgets - SORT/RØD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for kjappe svar! Nå er jeg godt hjulpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå