ZINA Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Lurer på om dere har anbefalinger til noen gode dagkremer som inneholder mye fuktighet og brukes til de første aldringstegn. Har brukt Decleor "creme riche triple action" og er fornøyd med den, men kan tenke meg å bytte til noe annet da cremen er kjempe dyr. Setter stor pris på tips!
Perledrøm Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Dermalogica har en serie som heter AGE Smart. Kanskje noe å titte på?
ZINA Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Dermalogica har en serie som heter AGE Smart. Kanskje noe å titte på? Takk perledrøm! Skal titte på Flere tips?
Perledrøm Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Takk perledrøm! Skal titte på Flere tips? Bare hyggelig Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Perledrøm Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Uansett; Super Rich Repair brukes til å forebygge linjer og "de første aldringstegn". Du får dessverre ikke fjernet de linjene du allerede har, men å forebygge at de blir dypere og flere er vel ikke å forakte?
ZINA Skrevet 30. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2009 Uansett; Super Rich Repair brukes til å forebygge linjer og "de første aldringstegn". Du får dessverre ikke fjernet de linjene du allerede har, men å forebygge at de blir dypere og flere er vel ikke å forakte? Jeg er 37 år.
Gjest Raptuza Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Er sjølv 36 og brukar Clinique Comfort on call ansiktskrem. Den er for tørr og sensitiv hud, ganske rik i konsistensen. Kostar ca 250 på ebay og ca 350 på feelunique.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå