Gjest lekebøll Skrevet 19. september 2003 #41 Skrevet 19. september 2003 Kent UB40 Belle & Sebastian Eva Cassidy Alicia Keys The Roots Moby Mazzy Star Mary J. Blige Anouk Unni Wilhelmsen Beverley Craven Smashing Pumpkins Shola Ama Sanger: Tracy Ullmann: They don't know about us Shakespear's Sister: Stay with me 3 doors down: When I'm gone
Gjest lekebøll Skrevet 19. september 2003 #42 Skrevet 19. september 2003 Pantera Nightwish Nina Simone HIM NOFX Pennywise
Gjest Kira Skrevet 19. september 2003 #43 Skrevet 19. september 2003 Nightwish Dream Theater Opeth Crash Test Dummies Kittie Starsailor Jess. :blunke:
m_h Skrevet 20. september 2003 #44 Skrevet 20. september 2003 Det er jeg som er m_h,men da som gjest..jeg glemte helt å skrive kashmir!Veldig bra musikk..
Amelie Skrevet 21. september 2003 #45 Skrevet 21. september 2003 Har et helt spesielt forhold til Alanis Morissette, men den første (kjente) plata er absolutt den beste - Jagged Little Pill. I en periode hørte jeg veldig mye på filmmusikken til "Amelie" (ingen overraskelse, kanskje) og det er en plate jeg aldri blir lei av. Må også nevne filmmusikken til "Snakk med henne" ("Hable con ella"), nydelig hvis du er glad i chello! Ellers ramser jeg opp: Bjørk (alt), Air (Moon Safari), Kings of Convenience (Quiet is the new loud), Red Hot Chili Peppers (nyere), Saint Etienne (Good Humor), The Cure (mye, men spesielt Wish), Stina Nordenstam (And she closed her eyes), Angelique Kidjo (spesielt Ayé). Kunne fortsatt en stund til, men dette er i alle fall en god start!
Amelie Skrevet 21. september 2003 #46 Skrevet 21. september 2003 Glemte ELVIS! The king of Rock'n Roll :D
Pip Skrevet 21. september 2003 #47 Skrevet 21. september 2003 Nå har jeg lest gjennom de andres tips her - men jeg har fortsatt noen favoritter som ikke er nevnt: Silje Nergaard (spes. 'At first light'-cd-en) State (men her er det en blanding av stilarter og sjangre, så en smakebit trenger ikke gi deg det riktige inntrykket, for å si det sånn...) Så gjør jeg et hopp over til visekategorien...: Vamp (kjøper du 'Ei me alt' har du mye av det beste...) Jan Eggum (samme her - 'Ekte Eggum' har det meste...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå