bippbipp Skrevet 26. august 2003 #21 Skrevet 26. august 2003 Nulla in Mundo Pax Sincera/Vivaldi Highlights from Jeff Waines Musical version of War of the Worlds I want your love/Transvision Vamp Eallin/Mari Boine Leahkastin/Mari Boine
Milo Minderbinder Skrevet 26. august 2003 #22 Skrevet 26. august 2003 Kjøp like godt hele War of the worlds........... Dritkul. Milo
Jinx Skrevet 29. august 2003 Forfatter #23 Skrevet 29. august 2003 Highlights from Jeff Waines Musical version of War of the worlds ?? Hm.. Så bra at det er verdt å eie altså ?? Får vel sjekke det ut etterpå da Ellers har jeg masse Morten Abel, litt Coldplay, og litt Manu Chao... Mye tips fra Pixiegirl... Imperiet har jeg ikke hørt på ihvertfall 10 år.. Han er kassett.. (men ingen kassettspiller lenger i disse nye tider...) Tar seff imot flere tips.. Gjerne på konkrete låter også.. Yello er på vei ned..
Ionaa Skrevet 29. august 2003 #24 Skrevet 29. august 2003 En del folk jeg er veldig enige med her :D Marillion, Depeche, Yello (oh yeah!!!), Anja Garbarek, Nils Petter Molvær , Radka Toneff , Morcheeba, DAve Matthews band (spesielt Live in Chicago 12.19.98 ) U2 osv Utenom disse vil jeg anbefale: St Germain George Clinton (Funk kongen) Bobby Hughes Experience Bobby Hughes Combination Yes Funkadelic MORPHINE Peter Gabriel Bobby McFerrin Dive DreamTheater Jethro Tull Bendik Hofset Tennis Var det jeg kom på nå i første omgang....jeg digger min forholdsvis store CD-samling men jeg MÅÅ hele tiden ha mer. Sinnsykt mye bra musikk. Gikk på Folkehøgskole som bare hadde musikklinjer. Gjett om det ble MYE CD-kopiering. Alle hadde sine egne spesielle godbiter jeg ikke hadde hørt om. DIGG
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. august 2003 #25 Skrevet 29. august 2003 Air: moon safari..... Åh, ja! Det er den beste plata jeg eier!
Gjest m_h Skrevet 30. august 2003 #26 Skrevet 30. august 2003 Matchbox 20 Saybia Metallica Fenrik lane Coldplay 2pac Jewel Queen Audioslave Nirvana
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #29 Skrevet 30. august 2003 Coldplay RedHotCh..... Morten Abel Dsound The Raveonettes Beyoncey Knowles Pink (spesielt soundtrack-låta til Charlie`s angels er bra) Weezer Dandy Warhols Air The Who - Diva, ikke innlogget
myagi Skrevet 30. august 2003 #30 Skrevet 30. august 2003 Bobby Hughes Experience Bobby Hughes Combination En av disse kjøpte jeg til jobben denne uken. Veldig kul! Alzheimer/silverspurs trodde jeg virkelig at det bare var meg og 2 til som hadde hørt om. Sjekk ut soundtrack til Guy Ritchie filmene! Mye kult! 8)
lillesol20 Skrevet 30. august 2003 #31 Skrevet 30. august 2003 Joanna Pacitti Brandy Monica Richard Marx ("Hazard" er den beste... nydelig) Donna Lewis Marc Anthony Eros Ramazotti Celine Dion Destiny`s Child Madonna
sirka Skrevet 31. august 2003 #32 Skrevet 31. august 2003 Musikkanmeldere sier slikt som "..denne må du bare ha i samlingen din..", men av erfaring vil jeg ikke anbefale å kaste bort penger på et album som skal stå i hylla å se flott ut. Ilden skyr brent barn... Det er DYRT! Jeg har hundrevis av CD organisert alfabetisk og etter sjanger :oops: Ser på det som en investering. Men da er det viktig at man ikke bare kjøper noe uten å vite hva man får. For tiden er det rock jeg hører på, slik som Queen of the Stone Age, Audioslave, Foo Fighters, White Stripes o.l. Men jeg er også veldig glad i Funk, Soul, Klassisk, Blues og Jazz...... så det sier seg selv at det blir en del plater..... :D
Sister Blue Skrevet 1. september 2003 #33 Skrevet 1. september 2003 Jeg vil få anbefale Ed Harcourt`s album Here Be Monsters. Knallstemme, kanonlåter.. Man må bare like den mannen.
Gjest Coolaid Skrevet 2. september 2003 #34 Skrevet 2. september 2003 Prøv denne: Cowboy Junkies "Lay it down" - det er vakker, stilfull, og laidback popmusikk. Ellers bør du sjekke ut Chris Isaak........
Felicia Skrevet 3. september 2003 #36 Skrevet 3. september 2003 Her er de cd'er som benyttes oftest i min spiller. Anbefales! Starsailor - Love is here Jeff Buckley - Grace Grant Lee Buffalo - Fussy Grant Lee Phillips - Mobilize Lisa Nilssons - Himlen Runt Hörnet Cranberries - Everybody Else is doing it... Sigurd Ros - Untiteled REM - Out of Time Suede - Suede
Jinx Skrevet 6. september 2003 Forfatter #37 Skrevet 6. september 2003 Richard Marx ("Hazard" er den beste... nydelig) Å ja, den er fin .. Det er så mye musikk jeg har glemt..
Donnie Darko Skrevet 9. september 2003 #38 Skrevet 9. september 2003 jeg skal liste opp noen sanger og band som jeg har et spesielt forhold til: My Dying Bride - The cry of mankind My Dying Bride - For you Swans - Failure Type o' negative - My girlsfriends girlfriend Band: My Dying Bride Nick Cave Jethro tull david bowie +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå