Jinx Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 Jeg vil ha ny musikk.. Å trenger defor tips.. Jeg er alt likende... Hva syns du jeg bør ha i samlingen min ??
bluebird Skrevet 23. august 2003 #2 Skrevet 23. august 2003 Jeg syns du bør ha Saybia. Men om det er meg eller tv-reklamen som snakker det er jeg ikke sikker på...
Jinx Skrevet 23. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2003 :D Takk.. Saybia er drit bra.. Mew har jeg ikke hørt om - spennende...
*Lillian* Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 Dave Matthews Band Marillion Nirvana Lillian
Gjest lekebøll Skrevet 23. august 2003 #6 Skrevet 23. august 2003 Muse Our Lady Peace Aretha Franklin Marvin Gaye D'Angelo Maxwell N-light-N Klovner i kamp 2pac Beatles Janis Joplin Jimi Hendrix Fonkstelle Lisa Ekdahl Ella Fitzgerald deLillos Lauryn Hill Bob Marley A tribe called quest Erykah Badu Andrea Bocelli "Jungle funk" (Vinx, Will Calhoun + Doug Wimbish) Amanda Marshall Leonard Cohen Nick Cave The Cranberries
shoeless Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Musikkanmeldere sier slikt som "..denne må du bare ha i samlingen din..", men av erfaring vil jeg ikke anbefale å kaste bort penger på et album som skal stå i hylla å se flott ut. Ilden skyr brent barn... Det er DYRT! Tips: Dido - popdronning! Kommer/har nettopp kommet ut med nytt album Life For Rent... Singelen White Flag er blitt utrolig bra etter et par runder.. Camino Palmero lett rockpop fra The Calling, har fått dilla nå!
Jinx Skrevet 24. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2003 :D Herlig..Her er det mye "nytt".. Jeg laster ned en smakebit av hver, og liker jeg hva jeg hører må jeg jo kjøpe hele album :D Mew var faktsik kjempe bra.. Gleder meg til å høre mer.. U2 har jeg massevis av.. En av mine største favoritter noensinne :D Lastet ned en låt av Portishead nå.. Trodde ikke jeg hadde hørt det før men joda.. (Glory Box) Herlig Marillion er kjempe bra Hadde helt glemt av dem jeg.. (Kayleigh er jo en skam å glemme) Pløyer gjennom lista til lekeball nå.. Dido's nye singel er på vei ned..
Crazee Skrevet 24. august 2003 #9 Skrevet 24. august 2003 Tja, det er så masse du kan prøva... Nena Die Totenhosen Malice Mizer Chinaski Varg i Veum Moys Altzheimer/Silverspurs Dødt løp De Musikalske Dvergene Cyndi Lauper Andrea Bocelli Tørfisk Shu-bi-dua Tramps Thule Temptress Enigma Blue Chicken Run Gåte Rex Rudi (spesielt melodien "Blokkfløyta") EyeQ Hedningarna Popul Ace/Popol Vuh Kate Bush Lush Sapho berre sånn for å namna litt...
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #10 Skrevet 24. august 2003 Massive Attack Portishead Beth Gibbons Tricky Goldie Odd Børretsen Eminem Anja Garbarek (balloon mood) Nils Petter Molvær Radka Toneff Louis Armstrong Frank Sinartra Morcheeba Tungtvann Sneaker Pimps ... er hva jeg kommer på i farten
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #14 Skrevet 24. august 2003 Manu Chao! Manu Chao! Manu Chao! Kan du si noen få ord om musikken? Instrumental? Rock?
mellom Skrevet 24. august 2003 #15 Skrevet 24. august 2003 manu chao er en slags egen blanding av reggae og latino musikk - veldig bra - det er også cesaria evora - spesielt den ene cd'en som heter cafe atlantico eller noe slikt - chet baker sings - smooth jazz som er helt fantastisk - jeff buckley har en fantastisk stemme - norah jones er nevnt - nina simone er min overalleandrefavoritt - eminem er god altså, men krever sitt øre og sin dag - lauryn hill er kanskje den kuleste hip hoperen i verden, synes jeg - eva cassidy og vanessa williams - ja - siden du skal laste ned så kan du jo prøve litt forskjellig - filmmusikken til amelie er min favoritt for tiden -
Gjest Virvel Skrevet 24. august 2003 #16 Skrevet 24. august 2003 Tja, Manu Chao er en kar som synger på spansk, engelsk, fransk, portugisisk og arabisk (i hvert fall én sang). Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive musikken hans, jeg...Her er en anmeldelse... Og en til. Anbefales på det sterkeste, altså. :D
chimp Skrevet 24. august 2003 #17 Skrevet 24. august 2003 Du skal definitivt ha Coldplay og Morten Abel vaffal.....
Milo Minderbinder Skrevet 24. august 2003 #18 Skrevet 24. august 2003 Yello. Yello består av to eldgamle gubber....de er begge over 60. De leker seg med lyder og stilarter, og om dem er det sagt at de, når de begynte sent på 70-tallet, spillte technomusikk. Det som var, var at ingen visste at det var technomusikk de spillte. Og de er av den støpning at om noen hadde fortalt dem det på den tid, så hadde de neppe brydd seg....de er bare ute etter å ha det gøy. Du skal laste ned følgende låter: "who`s gone?" "celcius" "magnetic" Mor deg litt med tanken på at han som lager musikken, var rundt 62 år gammel, da han lagde de to siste titlene. last gjerne også ned "rythm divine"; der bruker de Shirley Bassey, og de er storslått. Milo
pixiegirl Skrevet 25. august 2003 #19 Skrevet 25. august 2003 Grant Lee Phillips Gran Lee Buffalo Magnet The White Stripes Imperiet The Strokes The Dandy Warholes The Cure The Cardigans Pixies No Doubt Mary J. Blige Madrugada Imperiet Garbage Foo Fighters Depeche Mode David Bowie Suede Prince Knutsen og Ludvigsen Nick Cave For eksempel
Ana Skrevet 25. august 2003 #20 Skrevet 25. august 2003 Kjøp Damien Rice - O!!! Den er kjempebra!! Han er en irsk singer/somgwriter, kan kanskje minne litt om en blanding mellom David Gray og Jeff Buckley..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå