Minien Skrevet 30. november 2009 #1 Del Skrevet 30. november 2009 Er nettbanken til DNBNor nede, eller er det bare hos meg det skjer feil? Bruker ikke den nettbanken så ofte, men tror da at jeg har logget meg inn riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 30. november 2009 #2 Del Skrevet 30. november 2009 fungerer fint her. Det skal sies at Dnb sin nettbank ofte har problemer. Har du forsøkt en annen nettleser? Firefox fungerer hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Del Skrevet 30. november 2009 Er nettbanken til DNBNor nede, eller er det bare hos meg det skjer feil? Bruker ikke den nettbanken så ofte, men tror da at jeg har logget meg inn riktig.. DnbNor sin nettbank funker ikke med nettlesere i betaversjon. Kanskje der problemet ditt ligger..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har vanlig versjon av Internet Explorer. Nå prøvde jeg også med Firefox, og det virker heller ikke. Det eneste som kommer opp er: Vi beklager Våre nettsider er for tiden ikke tilgjengelig - vennligst forsøk igjen senere. We apologize Our web-services are not available at the moment - please try again later. Vetta søren hva jeg gjør galt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 30. november 2009 #5 Del Skrevet 30. november 2009 Da høres det ut som om sidene er nede hos dnb, samme beskjeden jeg får når de driver med oppgradering. Du får nesten vente noen timer dersom sidene er nede. Du kan også ta en telefon til dem og høre hva de sier. Merkelig at sidene er nede hos deg men ikke hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
investor Skrevet 30. november 2009 #6 Del Skrevet 30. november 2009 Rykter at det kommer en total oppdatering av den nettbanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 30. november 2009 #7 Del Skrevet 30. november 2009 både jeg og min mann har akkurat signert lånepapirer i nettbanken, og det fungerte helt utmerket. Men det som er litt snodig - er at nettsidene er bittelitt ulike for oss. Mulig det har noe å gjøre med at en av oss er kunde fra gamle DnB, den andre fra gamle Gjensidige Nor. Men jeg har aldri opplevd nedetid som ikke har vært annonsert. Hvis problemet vedvarer, foreslår jeg at du tar kontakt med kundeservice, på 04800. De bør kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #8 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg syns DNB Nor tidvis har mye nedetid, og ikke minst er det informasjon som hele tiden ikke er tilgjengelig inne i nettbanken, særlig lån og kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekake Skrevet 1. desember 2009 #9 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg syns DNB Nor tidvis har mye nedetid, og ikke minst er det informasjon som hele tiden ikke er tilgjengelig inne i nettbanken, særlig lån og kredittkort. Da hjelper det ofte å friske opp, eller klikke direkte på lån eller kreditt kort så kommer det opp alikevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå