Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Vi har bare vært sammen i 7 mnd, og jeg hadde i grunn ikke tenkt til å gi de noe som helst. Men vi har vært en del sammen med familien hans, så har på en måte litt lyst til å gi noe allikevel. Moren har jeg vært mye mer sammen med enn faren (de er skilt), men hvis jeg skal gi til én vil jeg gi til begge. Tenkte på noe i retning en pose med litt ekstra god kaffe og en fin sjokolade, eller har noen noen tips om hva jeg kan gi? Jeg vil ikke gi noe veldig personlig siden jeg ikke kjenner de så godt. Syns dere det er for tidlig at jeg gir en liten oppmerksomhet? Når begynte dere å kjøpe gave til din bedre halvdels foreldre? Evt. hva?
FruFryd Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Nå er vel jeg "på den andre siden" som eventuell forelder til han du er sammen med Men svarer likevell. Jeg syns ideen din om ekstra god kaffe og fin sjokolade er en flott gave. Blomster er også flott. Hadde du vært sammen med en av mine barn i 7 mnd, så hadde du helt sikkert fått gave fra meg
Gjest ts Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Vi er forøvrig 25 og 31, så er ikke "barn" heller. Om det har noen relevans...
Gjest Gjest_Marion_* Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Jeg hadde sett på det som en selvfølge å gitt noe til dem, kanskje ikke så mye, men de setter nok stor pris på en liten oppmerksomhet
Rosalie Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 En slik oppmerksomhet høres koselig ut. Jeg har aldri gitt egen gave til foreldrene til samboer. Da vi hadde vært sammen halvannet år valgte vi å inkludere hverandre på pakkelappene. Slik at en gave som tidligere var til mor og fra fra Karl ble da til mor og fra fra Karl og Betty.
Gjest ts Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 En slik oppmerksomhet høres koselig ut. Jeg har aldri gitt egen gave til foreldrene til samboer. Da vi hadde vært sammen halvannet år valgte vi å inkludere hverandre på pakkelappene. Slik at en gave som tidligere var til mor og fra fra Karl ble da til mor og fra fra Karl og Betty. Da går jeg nok for å kjøpe en liten ting til hver av de. Han kjøper gave til foreldrene sammen med broren sin, og jeg syns det er for tidlig å kjøpe felles gaver til foreldre. Kanskje når vi blir samboere.. Hehe.. Er kanskje bare jeg som er litt sær når det gjelder disse tingene..
Rosalie Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jeg hadde også syntes det var for tidlig med fellesgaver første året vi var sammen.
Gjest ts Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Godt det ikke bare er meg... Nå blir spørsmålet å finne på en fin ting å kjøpe til de da... En julestjerne er liksom litt kjedelig.
Gjest Smaragd Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Vi ble sammen i oktober, og jeg hadde bare møtt foreldrene hans noen få ganger før jul. jeg gav dem noe så kjedelig som en eske konfekt - men så visste jeg også at dette var noe de alltid hadde stående fremme på bordet hver helg Kanskje du kan spørre kjæresten din om litt hjelp? Jeg vil tro det er dumt å gi dem ekstra god kaffe om de er friele-slaver som ikke drikker annet Da ville den nok blitt liggende i et skap til datoen går ut.. Hør med ham hva de liker, og hva han tror de hadde satt pris på. Det skader ikke å få litt innside informasjon En julestjerne hadde forsåvidt vert dødfødt å kjøpe til min svigermor...hun dreper dem med uttørring etter tre dager... Bare husk at det er tanken som teller - de blir nok glade for alt Lykke til!
Gjest ts Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Han kommer til å si at jeg ikke skal kjøpe noe som helst, og hadde egentlig syns det var litt hyggelig at det var en overraskelse for han også, at jeg har kjøpt til de... Hehe.. Jeg vet at begge drikker kaffe ihvertfall, og liker sjokolade Veldig usnobbete, utrolig hyggelige "vanlige" folk.
Gjest Smaragd Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Han kommer til å si at jeg ikke skal kjøpe noe som helst, og hadde egentlig syns det var litt hyggelig at det var en overraskelse for han også, at jeg har kjøpt til de... Hehe.. Jeg vet at begge drikker kaffe ihvertfall, og liker sjokolade Veldig usnobbete, utrolig hyggelige "vanlige" folk. Da ville jeg funnet ut hvilken sort kaffe de drikker, og hvilken sjokolade de liker - og laget en søt liten julekurv med sløyfe på! Da har du laget en koselig gave, som de også garantert kommer til å like Lykke til!
Gjest ts Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 Det var en god idé Lurte litt på hvordan jeg skulle pakke det inn på en fin måte nemlig.. En kaffepose, noe sjokolade og et flakslodd (griseflaks til 10,-), det tror jeg blir gaven.
Gjest Gjest_miamaria_* Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 Synes det er en koselig tanke å gi en liten gave til foreldrene til kjæresten din:) Nå har ikke jeg og kjæresten vært sammen så lenge(5 mnd ca), men jeg har møtt familien hans flere ganger og har absolutt tenkt å gi dem en liten oppmerksomhet:) Synes det er altfor tidlig å kjøpe en ordentlig gave til dem, men har tenkt å bake noen deilige cookies og pakke dem fint inn i et syltetøyglass med sløyfe på. Bare en liten ting som viser at jeg husket dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå