Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan sende meg en spotify-invitasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som kan sende meg en spotify-invitasjon?

Du trenger ikke invitasjon for å få Spotify.

Det finnes flere måter du kan få det uten å bli inviter eller betale. Den letteste måten er å søke på google eller se på youtube. Der kan du få instruksjoner om hvordan du kan få det uten invitasjon :)

Skrevet

Jeg gjentar meg selv så mange ganger når folk spør om dette at det halve kunne vært mer enn nok: Betal! Det koster hundre kroner måneden, og du får tilgang til all musikk de har der, uten å ha reklameavbrudd. Denne tjenesten er garantert verdt de 100,- du betaler i måneden (vel, 99,-, faktisk). Folk som bruker proxy eller lignende høster fryktelig lite respekt hos meg i hvert fall. Jeg har vært med Spotify siden den spede start med beta-invites (der man faktisk gjorde noe i bytte mot tjenesten gratis) og betalte for spotify premium i det den ble allment kjent. Hundre kroner er mindre enn et par sko, to glass rødvin på byen, eller to øl, en og en halv pakke røyk etc.

Skrevet
Jeg gjentar meg selv så mange ganger når folk spør om dette at det halve kunne vært mer enn nok: Betal! Det koster hundre kroner måneden, og du får tilgang til all musikk de har der, uten å ha reklameavbrudd. Denne tjenesten er garantert verdt de 100,- du betaler i måneden (vel, 99,-, faktisk). Folk som bruker proxy eller lignende høster fryktelig lite respekt hos meg i hvert fall. Jeg har vært med Spotify siden den spede start med beta-invites (der man faktisk gjorde noe i bytte mot tjenesten gratis) og betalte for spotify premium i det den ble allment kjent. Hundre kroner er mindre enn et par sko, to glass rødvin på byen, eller to øl, en og en halv pakke røyk etc.

Siden personen som startet tråden spør om noen har en invite så er vel ikke betaling aktuelt.. Tror neppe denne tråden var ment å bli starten på en diskusjon om hvem som får respekt hos deg eller ikke.;)

Skrevet
Du trenger ikke invitasjon for å få Spotify.

Det finnes flere måter du kan få det uten å bli inviter eller betale. Den letteste måten er å søke på google eller se på youtube. Der kan du få instruksjoner om hvordan du kan få det uten invitasjon :)

kan du forklare en som ikke kan -hvordan :)

Skrevet

Er ikke så enkelt å forklare her, men bare søk litt på google.. Der fant jeg det med en gang, men husk at det er ikke alle pc`er som tar programmet. Fikk ikke lastet det ned på min gamle pc.

Lykke til med nedlastingen ;)

Skrevet

Huh? Er det ikke ok å benytte seg av gratisversjonen? Jeg trodde det var meninga at man kunne laste ned en variant man ikke betaler for, mot at reklame spilles?

Jeg er enig i at 100,- i måneden er lite, men det er nå likevel ikke verdt det å høre et lite utvalg av musikk på laptopen. Jeg er så gammeldags at jeg fortsatt kjøper cd-en hvis musikken er bra - spotify hjelper meg bare å finne musikken.

Utvalget er ikke stort nok for min del heller...:/

Skrevet

Gratisversjonen er liksom en prøveversjon. Hvis alle velger gratisversjonen og ingen kjøper premium (da inkludert de som ikke får invites av de som har kjøpt premium, men heller bruker proxies eller lignende) vil ikke Spotify vare særlig lenge. Jeg bruker Spotify aktivt og hadde blitt direkte deprimert om de hadde vært nødt til å slås konkurs i løpet av 2010-2011.

Skrevet
Gratisversjonen er liksom en prøveversjon. Hvis alle velger gratisversjonen og ingen kjøper premium (da inkludert de som ikke får invites av de som har kjøpt premium, men heller bruker proxies eller lignende) vil ikke Spotify vare særlig lenge. Jeg bruker Spotify aktivt og hadde blitt direkte deprimert om de hadde vært nødt til å slås konkurs i løpet av 2010-2011.

Hmmm, men jeg trodde poenget var at gratisversjonen ble sponset av reklame? Ante ikke at det bare var en prøveversjon, de sier jo ikke noe om det på egenreklamen... Og hva en proxyserver er vet jeg ikke en gang... :ler:

Men, uansett, du har overtalt meg...;) Skal skaffe meg premiumversjonen så snart jeg har et fungerende visakort igjen, slik at jeg kan høre på julemusikk i jula uten "welcome to spotify!" midt under julemiddagen. En hundrelapp i måneden er jo ingenting, ikke en gang for meg som er student.

Ja, så lett var jeg å overtale... :ler:

Skrevet

Skal prøve å forklare litt bedre, da. :P

Gratisversjonen blir sponset av reklame - slik får de lov av plateselskapene til å gi de som kjøper premium 30 invitasjoner som de kan dele ut, slik at andre skal teste Spotify og (forhåpentligvis) kjøpe premium.

Når ingen kjøper premium så blir det bare et tidsspørsmål før tjenesten dør ut. Hvis folk vil fortsette å ha tjenesten tilgjengelig er å kjøpe premium og dele ut invitasjoner og så oppfordre de som liker tjenesten til å kjøpe premium den eneste metoden som fungerer. iPhone og Symbian/Android-versjonene har hjulpet mye, men spørsmålet er om det holder. Jeg vil i hvert fall ikke miste Spotfy fordi jeg er for gjerrig til å betale en hundrings i måneden.

Så ble det litt forklaring og ikke bare pekefingervifting fra meg.

Skrevet

invites:

JBVCJYiLGeL2AkPg

2aKBqe6ayfF5dpB7

R79sJMbBZW79jJ7R

W9FE9KSDZDwPRwBD

AKYL3zJ6sjNUKbdx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...