Gå til innhold

Jeg gruer meg til jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp funnet ut at jeg kun skal feire jul med mor og bror, mor er en psykopatisk drittkjerring som kritiserer meg i time etter time etter time uansett hva jeg gjør og det eneste som hjelper er å ha andre til stede slik at hun tar seg i sammen og holder kjeft. Eventuelt sitter seg ned og prater med noen andre. Desverre skal onkler og tanter langt vekk for å feire jul med partneres familie og bestemor skal til en onkel. Altså blir jeg sittende med kun broren og moren min og jeg har heller ikke noe bosted over jula ettersom jeg blir ferdig med ett halvårsstudium og skal videre til ett annet.

Noen som har en god idè om hva faen jeg skal gjøre? Har ikke i det hele tatt lyst til å være skyteskive i en uke eller to, må jeg gå igjennom det så kommer psyken til å være helt på bånn i ett par uker til etterpå =\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen studievenner som skal hjem til mor i jula, og som du kan låne/leie hybelen til?

Kan du feire sammen med annen familie?

Kan du få leie nåværende hybel noen dager ekstra så du kan flytte direkte til ny hybel? Evt flytte tidligere inn i ny hybel?

Skrevet
Har du noen studievenner som skal hjem til mor i jula, og som du kan låne/leie hybelen til?

Har ikke lyst til å sitte alene på en hybel akkurat. Da blir det bedre å reise bort å ha det gøy med noen du akkurat har møtt i stedet

Kan du feire sammen med annen familie?

Tenker tanken, men annen familie skal alle feire med familiene til deres bedre halvdeler i år.

Kan du få leie nåværende hybel noen dager ekstra så du kan flytte direkte til ny hybel? Evt flytte tidligere inn i ny hybel?

Blir igjen det at jeg ikke akkurat har lyst til å sitte alene på jula. Pleier å feire med hele familien (9-12 personer) og har gjort det i alle år hittil.

Skrevet
Har ikke lyst til å sitte alene på en hybel akkurat. Da blir det bedre å reise bort å ha det gøy med noen du akkurat har møtt i stedet

Det er jo supert om du har anledning til det?

Jeg er forresten blitt så kynisk og har brukt så mange år på mennesker som brøt meg ned at jeg heller er alene enn sammen med slike mennesker - selv om det skulle vært eneste alternativ i jula.

Skrevet
Det er jo supert om du har anledning til det?
Har drøftet ideen med en tante, hun var veldig i mot det men skjønner hvorfor jeg vil.

Jeg er forresten blitt så kynisk og har brukt så mange år på mennesker som brøt meg ned at jeg heller er alene enn sammen med slike mennesker - selv om det skulle vært eneste alternativ i jula.

Jeg skjønner godt hva du mener, men for min del blir det det samme som at de "vinner". Jeg setter en god del ære i å ha ett bedre liv enn det de har hatt og samtidig aldri la ting gå ut over andre når jeg har det vondt selv på den måten de har gjort mot meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...