Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg har funnet ut at en person som jeg bor med mottar støtte fra NAV som h*n ikke ha rett på. Problemet er at denne informasjonen fant jeg ut gjennom å gjette meg frem til passordet på emailadressen der jeg har sett at h*n har mottatt støtte over lang tid for noe hun ikke har rett på. Om jeg anmelder denne personen,vil jeg få spørsmål hvor jeg har informasjonen fra?Og om jeg innrømmer at det var fordi jeg gjettet passordet vil det ha noe å si?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Du kan melde vedkommende til NAV, og si hvorfor du trodde vedkommende mottok ulovlig støtte in the first place, trenger ikke å si at du snoket, for det blir neppe godt mottatt uansett om du tippet passordet eller hacket det. NAV finner resten ut selv Forresten, godt jobbet! Snyltere liker vi ikke!!
addict Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 hvorfor blande deg opp i ting du ikke har noe med i det heletatt?
Gjest Nanette Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Hvordan vet du at vedkommede ikke har rett på det? Tror nok ikke hun hadde fått særlig støtte om hun ikke hadde hatt behov.
Miko Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hvordan vet du at vedkommede ikke har rett på det? Tror nok ikke hun hadde fått særlig støtte om hun ikke hadde hatt behov. Det er nok dessverre mange som mottar uberettiget stønad fra NAV. Jeg synes det er bra at noen gidder å si fra om slike tilfeller. Jo flere svindlere som tas, jo mer blir det - forhåpentlig - til fordeling til de som virkelig trenger det.
Gjest Rekaaa Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Det er positivt at du sier ifra hvis vedkommende ikke har krav på disse pengene. Men er dette en vane du har? Å bryte deg inn i andres mail osv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå