Gjest Fnise-Lise Skrevet 1. desember 2009 #21 Skrevet 1. desember 2009 Sitter med 3.700.000 som netto egenkapital etter å ha solgt huset mitt
cilipili Skrevet 1. desember 2009 #22 Skrevet 1. desember 2009 (endret) Har egentlig hatt et ekstremt vanskelig år, men det finnes alltid mye positivt også - Min eldste sønns start i første klasse gikk strålende. - Det samme gjorde min yngstes start i barnehage. - Mannen min og jeg sitt forhold blir bare sterkere og sterkere, og bedre og bedre. Har vært sammen i snart åtte år og det kribler fortsatt i magen :rødme: Endret 1. desember 2009 av cilipili
superior Skrevet 1. desember 2009 #23 Skrevet 1. desember 2009 Jeg kom inn på det studiet jeg ville på universitetet, etter tre år med slit på vgs. Det er absolutt årets høydepunkt for min del!
Tropehus Skrevet 1. desember 2009 #24 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har gått ned 58 kg og startet på et studie jeg stortrives på!
pøbelsara Skrevet 1. desember 2009 #25 Skrevet 1. desember 2009 Dette var en hyggelig tråd! til dere alle sammen! Jeg har skrevet ferdig masteroppgave og fått god karakter - og får dermed begynne med noe jeg har drømt om.
Sheherasade Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #26 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har gått ned 58 kg og startet på et studie jeg stortrives på! Respect!!!
Olive Skrevet 1. desember 2009 #27 Skrevet 1. desember 2009 Møtte en ny person som på veldig kort tid har blitt min nærmeste venn. En fantastisk person
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 1. desember 2009 #28 Skrevet 1. desember 2009 Jeg føler på mange måter at 2009 har vært et hvileår, men det er jo ikke alltid så dumt det heller. Nå er jeg klar for 2010, og håper det blir litt mer action - særlig på kjærlighetsfronten. Ting jeg er glad for å fått gjort i år: Jeg har tatt lappen og kjøpt bil. Jeg har hatt mitt første år som fulltidsansatt, og blitt kjent med mange hyggelige kolleger og kunder. Jeg har skaffet meg mer relevant jobb, og flytter til Oslo over nyttår. Jeg har slanka meg nesten 10 kilo.
juliane Skrevet 2. desember 2009 #29 Skrevet 2. desember 2009 2009 har vært et bra (og rart) år for meg: - Jeg klarte endelig å skrape sammen selvrespekt nok til å gå fra eksen min, etter å ha vært i et forhold som hadde skranglet i alle fall i tre år. - Jeg fikk meg relevant deltidsjobb som kommer til å gjøre det utrolig mye lettere for meg å få en bra jobb når mastern er i boks. - Jeg har klart å gå ned noen av de kiloene jeg la på meg fordi jeg var i et dårlig forhold. - Jeg har truffet verdens herligste gutt og fått tilbake troen på både kjærligheten og meg selv. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #30 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har fått meg fast jobb. Ikke den ultimate drømmejobben, men en helt ok jobb som jeg trives godt i
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #31 Skrevet 2. desember 2009 Dette var en hyggelig tråd! til dere alle sammen! Jeg har skrevet ferdig masteroppgave og fått god karakter - og får dermed begynne med noe jeg har drømt om. Tråden er hyggelig, men også ganske vemodig synes jeg. Hyggelig å tenke på det man faktisk har oppnådd, men tankene svever jo også innom alt jeg skulle ønske jeg hadde oppnådd men som skar jeg i år også.
Sheherasade Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #32 Skrevet 2. desember 2009 Tråden er hyggelig, men også ganske vemodig synes jeg. Hyggelig å tenke på det man faktisk har oppnådd, men tankene svever jo også innom alt jeg skulle ønske jeg hadde oppnådd men som skar jeg i år også. Det får dere diskutere i en annen tråd!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 4. desember 2009 #33 Skrevet 4. desember 2009 Flytta fra hus i ett nabolag vi hata pga dustete naboer, til ein mindre men flott leilighet i ett mye bedre nabolag. Fikk forholdet på rett kjøl igjen. Forlova oss. Tok datakortet. Har holdt meg ganske så frisk (vel, eg har ikkje vært sengeliggende eller holdt på å krepere pga vond hals og tett nese f.eks) heile året. Krysser fingrene og håper på at 2010 har fleire positive og koselige saker i vente for meg og oss.
Anglofil Skrevet 4. desember 2009 #34 Skrevet 4. desember 2009 * Kjæresten og jeg har blitt samboere og fått egen leilighet. * Jeg har begynt på ny skole med studier jeg trives godt med. * Fått meg en ny jobb som jeg trives godt i og med bra lønn. Mvh Yvonne
Sheherasade Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #35 Skrevet 19. desember 2009 I tillegg har jeg vel fått en enda bedre utviklet motesans enn før i 2009.
LineGourmet Skrevet 19. desember 2009 #36 Skrevet 19. desember 2009 Har egentlig hatt et ekstremt vanskelig år, men det finnes alltid mye positivt også - Min eldste sønns start i første klasse gikk strålende. - Det samme gjorde min yngstes start i barnehage. - Mannen min og jeg sitt forhold blir bare sterkere og sterkere, og bedre og bedre. Har vært sammen i snart åtte år og det kribler fortsatt i magen :rødme: Mitt 2009 har også vært ganske utfordrende - positivt oppsummert må det bli: * Forholdet mitt til sambo er enda sterkere og er supert. * Prestasjonsangsten jeg har hatt for mye av har forsvunnet * Jeg fikk meg ny bra ok jobb etter nedbemanning og påfølgende møkkajobb. * og har lært at det ikke er grenser for hva jeg kan tåle av motgang All that matters is how well you walk through the fire
Gina_ Skrevet 19. desember 2009 #37 Skrevet 19. desember 2009 * Flyttet til et nytt og ukjent sted, og funnet ut at det ikke var så ille som jeg hadde trodd * Jeg og samboeren har det fortsatt veldig bra sammen etter snart 5 år. * Jeg tror jeg er på rett studie nå, bare 2 1/2 år igjen! * Sluttet i en jobb jeg rett og slett til tider var redd for å gå til. Et ganske bra år!
Gjest salma Skrevet 19. desember 2009 #38 Skrevet 19. desember 2009 2009 blir året hvor jeg pakker vekk hele livet mitt (akkurat nå, faktisk) for å starte et nytt et helt annet sted på et annet kontinent. I en by jeg hittil bare har sett på Google Earth. Det samme gjelder for så vidt både landet og kontinentet også...
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2009 #39 Skrevet 19. desember 2009 2009 blir året hvor jeg pakker vekk hele livet mitt (akkurat nå, faktisk) for å starte et nytt et helt annet sted på et annet kontinent. I en by jeg hittil bare har sett på Google Earth. Det samme gjelder for så vidt både landet og kontinentet også... Jeg er imponert og full av beundring Lykke til på ferden!
MissStiles Skrevet 20. desember 2009 #40 Skrevet 20. desember 2009 Når jeg tenker tilbake på dette året så er det vel dette jeg husker best: - endelig funnet meg til rette på skolen. Bytta gruppe for å skrive oppgaver (funket mye bedre) og vi har blitt en vennegjeng på skolen. Funnet på masse gøy sammen. - fått reist veldig mye dette året. Sett noen nye steder. - møtt verdens snilleste gutt som jeg ble sammen med. Vi har det veldig fint sammen. Gleder meg til å tilbringe 2010 sammen med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå