Gå til innhold

Suksesshistorier i 2009!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Snart er et år atter omme (Jada, vi er i slutten av november nå...)

Hva har dere oppnådd i 2009 som dere kan se tilbake på med glede? Eller noe annet som har skjedd som vil være et godt minne fra 2009?

Selv har jeg i år sikret meg den ultimate drømmejobben, forholdet mitt ser ut til å endelig ha kommet på rett kjøl, og jeg har vært på flere fine utenlandsreiser til nye steder, både privat og profesjonelt. :)

Endret av Sheherasade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ønsket til en jobb jeg aldri trodde jeg hadde sjanse på. Men måtte takke nei til den fordi:

Jeg fikk beskjed om at jeg snart skal flytte til et annet kontinent og bo der i et par år, noe jeg har drømt om i mange år.

Jeg solgte leiligheten med pen gevinst, og vil dermed ha litt penger å bruke på opplevelser når jeg bor utenlands, i tillegg til litt egenkapital når vi skal kjøpe hus når vi returnerer til Norge.

Skrevet
Jeg var ønsket til en jobb jeg aldri trodde jeg hadde sjanse på. Men måtte takke nei til den fordi:

Jeg fikk beskjed om at jeg snart skal flytte til et annet kontinent og bo der i et par år, noe jeg har drømt om i mange år.

Jeg solgte leiligheten med pen gevinst, og vil dermed ha litt penger å bruke på opplevelser når jeg bor utenlands, i tillegg til litt egenkapital når vi skal kjøpe hus når vi returnerer til Norge.

Hurra for oss! ;)

Skrevet

Jeg har blitt mamma! Etter mange år med venting, lengting, drømming, prøving og håping. Helt fantastisk :kgbaby:

Også har vi totalrenovert huset vårt, så flyttet tilbake til det etter et halvt år i lånt hytte. Deilig med "nytt" gammelt hus.

Skrevet

Jeg fikk kjøpt ny, perfekt leilighet til langt under takst, og som i løpet av året har steget mye i verdi :lur:

Ble sammen med verdens flotteste gutt, og vi har det utrolig fint sammen. I tillegg har jeg vært på fine utenlandsreiser og kost meg med det :)

Skrevet

Jeg fikk meg en helt fantastisk kjæreste, og vi har det fortsatt kjempebra.

Var på en fin ferietur i sommer hvor jeg fikk møtt venner jeg ikke har møtt på flere år - det gir virkelig et kick til hverdagen!

Dessuten har jeg tydeligvis valgt meg svært riktige fag for meg dette året, og har studert iherdig med liv og lyst.

Ønsker alle et godt 2010 også!

Skrevet

Så fin en tråd :) Jeg har det fortsatt bra i forholdet mitt, vi flyttet til en ny og bedre leilighet tidlig i år, jeg har reist til to nye land i år og jeg har generelt hatt det godt. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg flytter til kjæresten min i en helt annen by, stor omveltning for meg, men gleder meg masse!

Har fått ny jobb der, det gikk veldig lett, heldigvis.

Sønnen min kom seg ut av et langvarig, dårlig forhold, og det gleder mammahjertet.

Jeg har vært utrolig frisk og rask i hele år. Det er jeg veldig glad og takknemlig for :)

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med en kjæreste som ikke var bra for meg.

Jeg fant ut hva jeg vil bli "når jeg blir stor", og begynte på studiet og stortrives!

Jeg flyttet til en ny by for å studere helt alene og har bygget opp et nettverk helt selv, med gode venner og mange bekjente! Det gjør noe med selvtilliten.

Jeg har møtt en gutt jeg har fantastisk kjemi med, og som gjør meg glad.

2009 har vært et bra år! :)

Skrevet

Jeg giftet meg!

Vi flyttet endelig sammen etter lang avstandsforhold/familieliv.

Bodd i utlandet i en stor by som jeg alltid har ønsket å gjøre.

Fri fra jobben for å ta etterutdanning.

Skrevet

- Ble ferdig med vgs med ganske så greie karakterer, til tross for tøff/"skummel" linje.

- Tjent egne penger så jeg har fått kjøpt meg et par ting jeg har ønsket i flere år.

- Noen fantastiske utenlandsturer.

- Fått nye, gode venner.

- Flyttet ut hjemmefra.

Skrevet

Vi har köpt eget hus, och sålt lägenheten. Nu känns det som vi bor "på riktigt" utan att behöva fråga om lov för att plantera om en blomma.

Skrevet (endret)

Har blitt kvitt depresjonen, fått ja til hund, slutta å spise kjøtt, blitt kvitt bulumien, men har lagt på meg :sur: funnet lykke det vil si at jeg funnet lykken med livet. Er glad vær eneste dag :) Husker ikke når jeg var lei meg sist :ler:

Endret av Caylee
Skrevet

Så fin tråd :) Jeg har snudd på en ganske fastkjørt situasjon og begynt på et studium hvor jeg trives kjempegodt, og flyttet dit jeg ville omtrent, uten kjæresten - men forholdet har bare hatt godt av det. Også har jeg blitt ganske godt kjent med et nydelig lite barn i familien min. I tillegg har jeg lært å takle skikkelig kjipe vendinger i livet uten å knekke sammen og med ganske stor sinnsro (men med mer handlingsevne og empati, håper jeg).

Skrevet

Vil ikke akkurat beskrive 2009 som et suksessår, med tanke på at jeg endte opp i en by som jeg ikke trives i, men noe positivt har da skjedd her:

- Jeg ble plukket ut som en av 80 til drømmejobben

- Jeg har jobbet mye med, og blitt bedre kjent med meg selv

- Jeg har gjenopptatt kontakten med to gamle venninner

- Jeg har nå nok egenkapital til å kjøpe leilighet, noe jeg planlegger å gjøre, når jeg flytter "hjem" før jul.

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Jeg har klart å gå ned 10 kilo, vha. en "drømmekur" der jeg slipper å være sulten! Og klart å ikke sprekke ved diverse festligheter. Har endelig, etter så mange år, funnet en livsstil som passer meg perfekt.

I tillegg skal jeg for første gang feire britisk jul sammen med min samboers familie, det blir spennende og veldig annerledes.

Skrevet

Moro å se at så mange har hatt et fint år! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...