Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei! Mannen min og eg pussar opp huset vårt, og det eine rommet skal brukast til hobbyrom. På den eine veggen vil eg gjerne ha hyller til garn, litt sånn som ein ser i garnbutikkar, men ikkje med for store opningar (sidan eg ikkje har like mykje av kvart garn som i ein butikk). Er det nokon som veit kvar ein kan få kjøpt slike typer hyller?
Violetsky Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Nå vet ikke jeg hvor mye garn du har eller kommer til å ha. Men hva med å kjøpe sånne cd/dvd hyller på IKEA. Sånne høye tynne hyller. Da kan du justere selv hvor stort hvert rom skal være. Vet ikke om det er noe sånn du tenker da, men bare et forslag
Supramundane Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har en expedit-hylle/reol fra IKEA. Den er vel 1,80m x 1,80m. Inne i den har jeg sånne trådkorger fra IKEA som er vel 32x32x32, og massevis av garn. Funker ganske bra!
Gjest TS Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk for gode tips Skal kike etter det neste gong eg er på Ikea!
Tante Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg ønsker meg også Expedit, men er redd det er ALTFOR god plass til garn i den Nå har jeg det jeg kaller "fuglebur", slike runde hengehyller i stoff med en liten åpning.
Supramundane Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, fordelen med Expedit er at det "alltid" er plass til mer garn.. og ulempen er .. at man bruker masse penger på garn.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tenkte også på disse lange smale CD/DVD hyllene. http://www.bohus.no/default.asp?page=84&am...0&p1520_v=1 De finnes også på Skeidar til 399,- Vet ikke om hyllene på den fra Bohus er justerbare, men det er de på den på Skeidar (fant ikke noe bilde/link av den) Men den er jo ikke så dyp, så du ser jo fint fargen og garntypen lett, det kan være kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå