Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ca 8 uker på veg og lurer på om det kan være skadelig på noen som helt måte å være ute i båt? I forbindelse med jobb reiser jeg med båt hver eneste dag, både til og fra jobb, men også i løpet av arbeidsdagen. Det er ikke snakk om noen type rutebåter, de regner jeg som null problem!

Dette er snakk om små båter, gjerne rundt 20 fot, og vi er ute i all slags vær! (Plass til 3-4 stykker)

Jeg skal bestille time hos legen imorgen, og tenker å snakke litt om dette der, men vil gjerne høre om noen av dere jenter vet litt om faren rundt dette. Ønsker selvsagt ikke å gjøre noe som kan skade lille babyen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal det være skadelig? Tenker du på bølger og humping? Eneste problemet jeg ser er at du kanskje blir lettere kvalm/sjøsyk, men det er jo ikke skadelig for noen, bare utrolig slitsomt...

H*n inni magen er godt beskyttet :) De advarer mot å løfte for tungt (hvis du ikke gjorde det før graviditeten) på grunn av faren for å miste barnet, og å trene for hardt (løpe veldig fort eller veldig hard styrketrening), men ingenting av dette gjør man på båten.

Det gjelder å ikke bli hysterisk, man tåler mye så bare lytt til kroppens signaler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...