elvital Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Noen som vet? Skjønner jo at det er forskjellig, men hva liker din sønn/bror/nevø?
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Sønnene til kjæresten min liker hvert fall Star Wars, Indiana Jones, Harry Potter, Narnia-filmene o.l.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Akkurat nå går det mye i Istid 3, Bolt, Up (tror jeg den heter), Pirates of the Caribbean (8-9 er kanskje litt ungt), Camp Rock, Olsenbanden jr., Brødrene Løvehjerte, Orps, osv.
elvital Skrevet 29. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2009 okei, takk for svar Det er vel ikke for tidlig til å se alene hjemme filmene? Eller er det enda litt ungt?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 okei, takk for svar Det er vel ikke for tidlig til å se alene hjemme filmene? Eller er det enda litt ungt? Det går sikkert greit, men jeg ville vært sammen med gutten når han så filmen. Mye rart som foregår i et guttehode, så det er lurt å være der og snakke om filmen sammen med ham. Disse filmene inneholder ganske mye spesielle effekter som det ikke er særlig smart om han finner på han skal prøve på egen hånd!.. Du kan ikke bare la dem se en litt mer "uskyldig" film, da?
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 okei, takk for svar Det er vel ikke for tidlig til å se alene hjemme filmene? Eller er det enda litt ungt? Mine gutter så disse filmene da de var på den alderen, kanskje litt yngre også, faktisk. Syns ikke det er for ungt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå