Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg er en mann på 33 år, har hatt noen partnere. I norge er det jo ikke lovlig med harem, men hva om det hadde vært det er det noen menn eller kvinner der ute som kunne levd slik? Tror i de tilfeller en mann i dag er utro, så ville det vel kanskje ikke ha hent om det var tilatt med harem og han hadde flere og dele seg med. Dette er vel en av grnnene til at noen land har harem
Cuckold Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Jeg er en mann på 33 år, har hatt noen partnere. I norge er det jo ikke lovlig med harem, men hva om det hadde vært det er det noen menn eller kvinner der ute som kunne levd slik? Tror i de tilfeller en mann i dag er utro, så ville det vel kanskje ikke ha hent om det var tilatt med harem og han hadde flere og dele seg med. Dette er vel en av grnnene til at noen land har harem Jeg kan leve med at kjæresten har en eller flere elskere, men jeg kunne nok ikke levd med å være en av flere likestilte kjærester. For en stund tilbake hadde jeg kontakt med en jente som hadde drøm om å ha to kjærester, to menn hun ønsket å bo sammen med og som skulle stille helt likt. Det ville ikke vært noe for meg. Når jeg tenner på at kjæresten min kan ha elskere er det fordi det trigger sjalusi og oppleves ydmykende nettopp i den grad dette er menn som ikke har noen binding til henne. Hun kan gjerne forelske seg i en elsker og tilbringe mye tid med ham, men for meg er det en forutsetning at det er forskjell på meg og elskerne, og at disse ikke skal ha tilsvarende grunn til å være sjalu på meg. Det er de andre mennene som plukker frukt i min hage, ikke omvendt.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg kan leve med at kjæresten har en eller flere elskere, men jeg kunne nok ikke levd med å være en av flere likestilte kjærester. Spørsmålet er om du kunne ha levd med et harem, at du har flere damer?
Cuckold Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 I norge er det jo ikke lovlig med harem, men hva om det hadde vært det er det noen menn eller kvinner der ute som kunne levd slik? Jeg kan leve med at kjæresten har en eller flere elskere, men jeg kunne nok ikke levd med å være en av flere likestilte kjærester. Spørsmålet er om du kunne ha levd med et harem, at du har flere damer? Når en kvinne eller mann har harem må det jo også være menn eller kvinner som godtar å være en av flere. Så når du spør om noen kunne tenke seg å leve slik trodde jeg du tenkte like mye på rollen som en av flere i haremet. Det å ha flere kjærester der alle er trofaste mot deg er jo en ganske attraktiv posisjon så jeg antar at det er ganske mange som kunne tenkt seg å leve slik hvis de hadde hatt muligheten. - Jeg ville tro grunnen til at slike forhold ikke er mer utbredt et at det oppleves som mindre attraktivt å måtte dele en kjæreste med andre.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Når en kvinne eller mann har harem må det jo også være menn eller kvinner som godtar å være en av flere. Så når du spør om noen kunne tenke seg å leve slik trodde jeg du tenkte like mye på rollen som en av flere i haremet. Det å ha flere kjærester der alle er trofaste mot deg er jo en ganske attraktiv posisjon så jeg antar at det er ganske mange som kunne tenkt seg å leve slik hvis de hadde hatt muligheten. - Jeg ville tro grunnen til at slike forhold ikke er mer utbredt et at det oppleves som mindre attraktivt å måtte dele en kjæreste med andre. Kun for spesielt intresserte
Gjest A. Caron Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Jeg er en mann på 33 år, har hatt noen partnere. I norge er det jo ikke lovlig med harem, men hva om det hadde vært det er det noen menn eller kvinner der ute som kunne levd slik? Tror i de tilfeller en mann i dag er utro, så ville det vel kanskje ikke ha hent om det var tilatt med harem og han hadde flere og dele seg med. Dette er vel en av grnnene til at noen land har harem NEI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå