Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 I år tenkte jeg at jeg skulle gi noe fint i julegave, til diverse folk. jeg har funnet til de fleste, men sliter alikevel med blandt annet, tante, onkel, bror og bestemor. noen ideer? tante er nesten 40, onkel er rundt det samme, broren min er i begynnelsen av 20 årene og bestemoren min er i 60 årene. tante er liksom ungdommelig, onkelen min er vel det man kan kalle typpisk mann om det hjelperX), broren min er kresen i klesvegen, å bruker kun det og det av klær og bestemor har alt! så, setter veldig stor pris på tips! prisen er ikke så nøye, men veldig fint om hver av tingene holder seg under, til 400.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Bøker, konfekt, gavekort, alkohol (konjakk eller vin f.eks), belter, smykker/armbånd/øreringer/klokker, tøffe figurer, skjerf, kjøkkenutstyr, parfymer, sett med deo og shampoo, gode kremer, bildealbum..
Duracella Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg synes gave til besteforeldrene mine er vanskeligst. I år skal dem få en del bilder jeg har på lager av familien og slikt, siden dem ikke tar bilder selv.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Hva med en hjemmelaget kalender? Jeg laget en for et par år siden til far og stemor og det ble tatt kjempegodt i mot! Kjøpte pappkartong på hobbybutikk, printet ut kalender fra internett som jeg limte på( en mnd per kartongark. Så scrappet jeg over, hvilken mnd, farver og bilder av familien som passet til den måneden.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg trenger litt julegavehjelp! Hva kan jeg gi til typen til søsteren min? Han er vel 22, og det er første gang han feirer jul sammen med familien vår. Tenkte bare han skulle få en liten ting liksom, eventuelt gitt en fellesgave til dem. Har tenkt litt på å gi matchende morgenkåper eller noe, hvor kan det kjøpes? Og så var det mormor, farmor og farfar. De sier at de ikke trenger noen ting, de har jo alt, derfor vil jeg gi en form for forbruksvarer/spiselige gaver, men hva? Kaffe og sjokolade føler jeg de alltid får, og de går sikkert ikke så mye av det. Min bror på 25 er det også helt umulig å finne noe til, trenger ideer!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå