Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å foreslå for kjæresten min at isteden for jul / bursdaggave (vi har begge bursdag i jula) at vi heller drar på tur ett sted i februar, da vi begge har fri en ukes tid.

Leter etter ett romantisk relativt billig sted med mange aktiviteter / ting å se eller oppleve. Vi kommer til å fly fra amsterdam. Ingen av oss er veldig opptatt av museer eller shopping, dog jeg er mer enn han. Vi er begge glade i sære eller rare ting, sånn som hotell oppe i en heisekran etc, og å gjøre ting når vi er på ferie, ikke bare vandre gatelangs.

Noen fantastiske mennesker som har forslag til byer, og som vil fortelle litt om stedene de har vært i?

Trenger ikke å være varmt, men kan jo. Har tenkt litt på krakow og det stedet som har en hodeskallekirke, men egentlig akkurat begynt å tenke og trenger inspirasjon!

Takker for alle innlegg, det eneste stedet jeg har utelukket er paris hitill.

Videoannonse
Annonse
Gjest Samskeyti
Skrevet
Jeg vurderer å foreslå for kjæresten min at isteden for jul / bursdaggave (vi har begge bursdag i jula) at vi heller drar på tur ett sted i februar, da vi begge har fri en ukes tid.

Leter etter ett romantisk relativt billig sted med mange aktiviteter / ting å se eller oppleve. Vi kommer til å fly fra amsterdam. Ingen av oss er veldig opptatt av museer eller shopping, dog jeg er mer enn han. Vi er begge glade i sære eller rare ting, sånn som hotell oppe i en heisekran etc, og å gjøre ting når vi er på ferie, ikke bare vandre gatelangs.

Noen fantastiske mennesker som har forslag til byer, og som vil fortelle litt om stedene de har vært i?

Trenger ikke å være varmt, men kan jo. Har tenkt litt på krakow og det stedet som har en hodeskallekirke, men egentlig akkurat begynt å tenke og trenger inspirasjon!

Takker for alle innlegg, det eneste stedet jeg har utelukket er paris hitill.

Hva med Island? Mye rart å se, både i Reykjavik og utenfor. Er fullt mulig å ta buss eller leie bil for å kjøre rundt øya/i området rundt Reykjavik. Er både utelivs- og fine naturopplevelser der! Se etter billige billetter hos iceland express eller sas :) Evt icelandair, men de pleier å være dyrest.

Skrevet

Jeg har tenkt litt på island, men en venninne av meg sa det var veldig dyrt der oppe. Det er kanskje ikke så ille nå lenger?

Ingen av oss kan kjøre bil da, er det fortsatt lett å komme seg til geysirer og sånt med offentlig transport?

En kamerat av meg foreslo babyjumpingfestival i spania, og det hørtes jo fantastisk sært ut, (voksne menn hopper over bebier kledd i bleie, og det er en kylling som jager folk rundt) men det er i juni:(

Mardi gras hadde også vært fantastisk, men langt, dyrt, og passer ikke med tiden:(

Skrevet

*dytter*

Ingen flere?

Gjest Gjest-island
Skrevet

Ikke noe problem å komme seg rundt med verken offentlig transport eller guidete turer :) Er heller ikke så dyrt der nå.

Skrevet

Er det den hodeskallekirken i Kutna Hora du mener? Der har jeg vært, og den byen/stedet inneholdt ikke så mye mer enn den hodeskallekirken. Så da ville jeg i tilfelle oppholdt meg i Praha, for så å bare ta toget/bussen inn til Kutna Hora for å se den kirken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...