Gjest Trenger hjelp. Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 Håper noen av dere KG lesere kan hjelpe meg, jeg skal i et bryllup nå i kveld og tenkte å skrive et kjærlighetsdikt på kortet, er det noen som har et kort, men fint dikt som jeg kan bruke, gjerne av en kjent forfatter? Håper på snarlig svar!!!! TAKK!!!
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #2 Skrevet 23. august 2003 Siden du er her - så regner jeg jo med at du kan søke på nett?
Gjest Trenger hjelp Skrevet 23. august 2003 #3 Skrevet 23. august 2003 Har gjort det du, men har dåååårlig tid. Synd at svaret som kom var fra deg som ikke kunne hjelpe..... Dersom noen andre har et lite dikt så takker jeg!
Gjest Liten Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 Ettersom det ikke er lov å legge ut hele dikt/sangtekster her p.g.a. opphavsrett, og du ikke er registrert sånn at det er mulig å sende deg en PM, så blir det litt vanskelig å hjelpe deg.
Gjest Liten Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 Hva med denne? Og Erklæring av Magli Elster er jo nydelig, men kanskje litt langt på et kort?
LilleBille Skrevet 23. august 2003 #6 Skrevet 23. august 2003 Om du ikke finner noe dikt ... Er det mange gode sitater her: http://www.ordtak.no/sitater/emner/kjaerli...ethverdag.shtml .. men dette er kanskje litt i seneste laget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå